Illerträff i Gävle
Japp, nu börjar jag få träff abstinens. ;-)
Någon som har tips på när och var vi kan träffas?
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Bra initiativ tycker jag!
Får jag också komma och kika? *tittar på med bedjande ögon* =)

Självklart får du det. Och det kommer finnas illrar över för dig att gosa med också.
Audiatur et altera pars
Jippie! Vad glad jag blir =) Nu är det bara att vänta tills annat folk kommer med förslag om tid och plats då

Japp, skickar en liten hojtning till Veronica och Elin. Elin och Johan bor ju i Gävle. hihi
Kanske behöver vi inte vänta på värmen?
Audiatur et altera pars
Åsa: Hojta på Fredde oxå. Han kanske vill komma och gosa iller, medans han letar egen. 

Jadå jag hojtar på Fredde också. Fast först måste jag hojta på de med lägenhet som bor i Gävle. hihi
Audiatur et altera pars
Önkar man bodde i gävle så man kunde få vara med på eran träff. Det är ju rätt långt att åka. Men om det skulle bli en större träff där uppe skulle gärna jag komma upp och hälsa på. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vi får skramla ihop en större träff längre fram i sommar. Kanske där man kan grilla och så ihop.
Audiatur et altera pars
JA, JA, JA. Då kommer jag. Bara jag får någonstans och bo.
Vi har ju en plats som kan vara aktuell. Men det beror ju på om dem vill ha oss där. 

Haha, det vill dom säkert!
Om dom bara ville komma in någon gång och prata träff också så vore jag glad.
Fast risken är väl stor att de gör sådant som normalt funtade människor gör vid den här tiden; Sover!!
Audiatur et altera pars

Ja jag kan ha träff
haha säger jag morgontrött som jag är, snart har jag väl glömt bort vad jag lovat och inte har jag pratat med Johan heller
Men å andra sidan så jobbar han ju hela tiden så jag kan/får nog ha träff när jag vill *hihi* Men han kommer nog bli putt för han inte kan vara med (eller så fixar han ledigt)
Jag antar att en helg skulle passa bäst?! (alla är ju inte som du och jag Åsa, fri när som helst
)
#9 Madde jag hoppas ni vet att du och Chrille alltid är valkommna hit 
#11. Klart jag vet att vi alltid är välkomna.
Det är ni hos oss oxå. Det skulle vara kul och ha en träff i sommar när det är fint väder. Vilka kort jag skulle kunna ta då.
Och grilla det är ju gott som bara den.

Jaja, i sommar kommer det bli fasligt mycket träffar kan jag säga. Så det är minsta bekymmret.
Nu gäller det den kalla årstiden som kallas vintern och som aldrig släpper sitt grepp om oss. Häs snöar det för fullt och har gjort så hela dagen.
En helg låter nog som den bästa lösningen Elin, som du sa, alla är inte fri som oss.
Kom med förslag när du kan ta emot oss då, Elin. ;-)
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

Imorgon?
haha!!!
Nädå jag ska kolla upp det. Har ingen kalender här och ska iväg snart men jag återkommer ikväll =)
Jag jobbar ojämna helger, så försök att ta en jämn =)
Ska iväg och inventera snart…ska bli såååå kul =( räknar med att vara hemma runt 22-23 ikväll…..
Amor vincit omnia

Nästa helg (v.14) har jag en kompis här från Örebro, helgen efter det (v.15) är det påsk, men helgen efter (v.16) passar mig och då är dessutom Veronica ledig.
Det är ju göööörlångt dit, hela tre veckor (!), men det är det närmsta som passar mig…
Så vad tycker ni? Blir den helgen bra?

Jag tycker det blir super bra. Nu gäller det bara att få alla andra att komma då också. hihi
Ohh, tre lååånga veckor. Men jag får väl försöka överleva.
Audiatur et altera pars

Lördag eller söndag då? Vilken tid?
Spelar ingen roll för mig…

Vi avvaktar väl och hör vad Veronica tycker. Jag anpassar mig så gärna efter er andra så.
Audiatur et altera pars
Jag tycker lördag vecka 16….så blir det allafall en dag mindre att vänta =)
….men nu tittade jag på en annan sak och ser att lördag inte passar alls….det är då vi ska till Stockholm på genitikdagen Åsa!
Så då får det bli söndag då, men inte alltför tidigt =)
Vart ska vi vi vara då? Kan fortfarande vara lite kallt för Bolungerskogen =)
Amor vincit omnia

Vi ska vara hemma hos Elin då;-)
Hennes lägenhet är jätte mysig.
Aha, var det då vi ska på genetik dagen. Ja, du ser vilket minne jag har;-)
Audiatur et altera pars

Söndag passar bra =) 13:00 kanske? Är det en bra tid? För tidigt eller för sent?

mmm det låter jätte mysigt men tyverr så kan inte vi har rätt så mycket möten nu inann våran egen träff. men säg till om det blir något i sommar då kan vi nog komma upp

Skriver ett inlägg utifall någon intresserad missat den här tråden…
Nu är det bara 16 dagar kvar 
Kolla inlägg 22 occh säg vad ni tycker om tiden!
Ha en TOKBRA helg alla illerfantaster 

Jag tycker det låter jätte bra jag. hihi
läääängtar!!!!!
Audiatur et altera pars
Puttar upp den här, så dom som kan och vill komma inte missar dagen.
Söndagen den 23 april kl 13.oo, hemma hos elin_n om jag förstått inläggen rätt.

Du har förstått saken helt rätt. hihi
Audiatur et altera pars

Puttar lite för er som missat…
Verkar inte som vi blir så många men vi kommer ha trevligt ändå 
Eller…