Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 183 ggr
Satmaran
0

Babynosarna 4 veckor.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej så var det dax igen. Men attans vad besvärliga dom är nu. Vill bara inte vara stilla en sekund.

De äter bokstavligen som små grisar och grisar verkligen ner både varandra och sig själva. Men ack så duktiga på att slicka rent varandra efter maten.

Ida börjar tröttna på mamma-rollen och flyr ut i tvättkorgen så fort tillfälle ges.

Trodde de skulle ha öppnat ögonen vid det här laget, men icke, alla kniper ihop de små pepparkornen än så länge.

Vi börjar med en bild vid frukostbordet i morse

Satmaran
0

En av pastellpojkarna som inte ville vara med på bild

Satmaran
0

Liten Castro börjar bli en bjässe!

Han är den som gör sig bäst på bild, för han håller sig lugn.

Satmaran
0

En av toktjejerna. Fideli, Ester eller Astrid.

skrollan
0

åhh, vad sugen man blir när det är så fina bilder!

Satmaran
0

Liten tös.

Satmaran
0

Castro igen!

Satmaran
0

Flicka igen.

skrollan
0

hur många är det och hur gammla är dom? :D

Lenore
0

Längtar tills dem blir lite större så man kan komma och titta på dem! :) Dem är übersöta ju!

UlrikaD
0

Jag räknar till 7 och det stod ju i rubriken att de var 4 veckor.

skrollan
0

Ursäkta att jag frågade då, jag tänkte inte på rubriken och tänkte om det inte var alla på bilden. Så enkelt var det

UlrikaD
0

Det var inte illa menat. Jag bara tipsade lite.Flört

skrollan
0

okej, det va5r nog jag som tog lite lätt illa upp av meningen bara :)

Ammi85
0

en sån sötis skulle man vilja köpa :P Glad

Satmaran
0

Hoppas att de öppnar ögonen snart, så man kan få lite mer kontakt, om ni förstår. Nu tror dom bara att jag är mat. Dom snusar, nosar, nafsar och snuttar på mig men fattar inte vad jag är. Gulligt är det, men det är sååå coolt när de har öppnat ögonen och tittar förvånat på mig… och oops, den där maten är stooor och den tittar på mig!!!! För några dagar får man lite respekt, sen är det slut med det och så har man alla valparna hängande i tårna.Skrattande

UlrikaD
0

Låter otroligt mysigt men ingenting jag skulle våga mig på. Tanken på en hel flock med små matt-hajar skrämmer mig lite. Och säger du också att de tittar på en och tror att man är mat…..Jag överlåter det där åt er som kan, helt klart. Men bedårande söta är de iallafall.Skrattande

Smex
0

Castro kommer säkert bli gullungen. Han sticker ut ur mängden rätt så bra.

Ja när pepperkorn ögonen öppnas så måste du ta kort direkt. Ändå om dom öppnar i morgon. Lova det =)

Norrskenets
0

Huga va söta dom blir för varje dag=)

själv har jag fått hem min bäsis ikväll, så jag ska lägga in bilder på henne nu=)

Satmaran
0

Självklart kommer det bilder när de öppnar ögonen, men de har tydligen ingen brådska att se sin omvärld. Suck!!!

Ska försöka hinna med att sätta in annonser idag, för det tar ju lite tid att välja ut bästa tänkbara hem till sötnosarna.

Nu ska jag leta efter illertjejens lilla goding!!

Norrskenets
0

hehe dom har nog ingen brådska, dom vill kanske fortsätta att va bäsisiar eller så är dom rädd för att se sig om kring hihi;)

Visst va Saffi söt=), hon får behålla namnet då hon verkligen passar i det=)