Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 1177 ggr
Velsan
0

Ixids andra kull 1 år imorrn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorrn blir Kentucky, Athlaz, Hobbe, Betty (?) och alla de andra från Ixids andra kull ett år :D Och vi tänkte fira det nästa helg, jag och Strumpan, och tänkte om det var nån mer som vill komma och fira sin päls å ha lite släktträff kanske?

babsan
0

grattis i förskott :D

sofie
0

Betty Boop och Snagge också :)

Velsan
0

betty stod ju med :D

sofie
0

#3 Jag trodde ? va för om hon bara heter Betty eller Betty Boop.

sofie
0

Vi kommer med båda systrarna. Vart kommer det vara nånstans och vilken dag?

ViktorMarina
0

Grattis till alla syskonen! :)

Strumpan
0

Vi tänkte träffas i huvudsta. Är det dåligt väder så är vi hemma hos Velsan, är det fint så tänkte vi att vi kunde vara utanför hennes bostad =)

Mvh Jenny

sofie
0

#7 Okej, vilken dag blir det?

Strumpan
0

Lördag kl 16.00 cirkus

Mvh Jenny

sofie
0

#9 Okej, är det många som kommer?

Sara
0

Grattis!

Sara

Velsan
0

är ju inte alla som har valpar från ixids som är aktiva på forumet, får höra med ixid om hon kan sprida ordet. andra får ju komma också om de känner för det :) kan bli lite trångt om sittplatser bara om man är inne. men är det fint väder är det ju lugnt.

Burtil
0

Jag skulle gärna komma men kan inte nästa helg och Hobbe är ju fortfarande i karantän pga maginfluensan så jag måste tyvärr avstå. Hoppas ni får det kul, hälsa syskonen från Hobbe.

sofie
0

Och vi får inte glömma Burton :)

LeeLoo
0

Grattis!!!! Glad

Strumpan
0

#15 Athlaz hälsar och tackar =)

Mvh Jenny

Ceciliaolucifer
0

Hoho!

Bernard ser fram emot att träffa lite syskon! :)

sofie
0

#17 Vad roligt att du kommer Cilla :)

Velsan
0

tyvärr får vi ställa in /skjuta upp träffen pga av att vi misstänker att en av illrarna har fått löss (?) å ska till vet och kolla först nästa vecka.

emoflickan
0

det var tråkigt om sagt, jag som t.om lurat med cilla (o jag som inte ens har nån ur kullen haha) men jag tycker definitivt vi tar detta om nåra veckor, vi kanske kan börja titta på datum som passar redan nu? Kanske september? Bara det inte är första helgen :)

Strumpan
0

Det är bara så typiskt……….

Mvh Jenny

emoflickan
0

Jenny, ja eller hur, det är bara du som ska lyckas kunna hitta löss på en iller *flin*

sofie
0

Nej vad tråkigt. Vi som har sett framemot det

Ceciliaolucifer
0
emoflickan
0

såklart :) men jag som hade sett fram emot o träffa dig cilla! vi kanske kan ses nån dag iaf? :) fika lr nåt? =)

Strumpan
0

#22 Det är Alaska =albino =enkelt ;)

Mvh Jenny

emoflickan
0

#26, haha va det din förklaring va! albino pft ;) hur fasen har du lyckas få henne att få löss? har du inte tvättat ditt hår nu ordentligt igen? *flina retsamt*

Strumpan
0

Ja tack du GeneradOskyldig.

Men jag tror att det hände efter att jag lånade din hårborsteSkrattande

Mvh Jenny

emoflickan
0

*GARV* ja där fick jag ;) hahahaha. idag har jag fett med humor bara så ni vet, en flaska vin gör underverk haha!!!

Strumpan
0

Jag vet vad du menar =)=)=)

Mvh Jenny

ixid
0

Här smids det planer utan mig…. men det låter skoj!

skrollan
0

grattis i efterskott till alla syskonen. bättre sent än aldirg, skäms.

Ceciliaolucifer
0

#25 ABSOLUT! Jag flyttar hem idag Cool Men när kartonger och allt skräp är borta så är ni så välkommna!