illervalpar söker nya hem
Ett gäng bruna illervalpar av båda kön söker nya, tålamodiga och envisa familjer att få flytta in till om några veckor. Du måste vara beräd på det lilla "extra" och veta vad du ger dig in på. intresserad? kontakta mig på omplacering@illervanner.se
Mvh Malin

Är det här dina egna valpar eller är det en "omplacering" (kom inte på något bättre ord)?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Det är hennes valpar :)
iom att det är omplacerings mailen är det inte mina valpar, jag hjälper till att förmedla kontakten bara och tar den "första urgallringen" av valpintressenter.

Oops, sorry, missade totalt att det var omplaceringsmailen! Det var inte meningen att sprida falska budskap :P

Jag såg att det var omplaceringsmailen det var därför jag blev nyfiken;)

#5, Att du inte rättade mig! :P Här springer jag runt och lurar folk :D

haha, tror inte att det är någon fara skedd.. de som är intresserad märker det iaf:P

Ja, vi får hoppas att de gör det :)
japp ingen fara skedd. Det är inte mina privata valpar, utan tas genom omplaceringsmailen. Så nu hoppas jag det är klargjort ;-)
*putt*
*putt*
Någon som vet vart valparna bor, om dom är chipade och vaccinerade och så.. Kanske bra information för dom som är intresserade?
#12, kontakta Malin på omplacering@illervanner.se om du vill ha mer information om valparna.
#13 Haha, jag tänkte mer på de som var intresserade. Men visst, jag ska kolla ifall det är något för mig, då jag kanske är lite smått intresserad =P
De finns i sthlm, är vaccinerade och chipade samt vet.besikitgade vid leverans. Finns ännu valpar av båda könen kvar.
OBS! Inte mina privata valpar utan jag hjälper till att FÖRMEDLA dem!
putt
Finns ännu valpar ur denna kull kvar, av båda könen. Intresserade?
Var finns valparna? *nyfiken*
#18 De finns i sthlms området.
Viltfärgade snyggingar som närmar sig 8veckor och är då flyttklara. Intresserad maila: omplacering@illervanner.se
åhh vad mysigt
valparna är nu leveransklara, viltfärgade av båda kön finns kvar.