Totally ferret??
En fråga? Måste man köpa bebisfoder i tottaly ferrets? Om ens iller är 4 månader gammal? Eller går det bra med vuxenfoder? Han äter vitalin nu och det e ju vuxenfoder.
Jag brukar köra med vitalin hela livet och har inte märkt av dålig viktöknin eller liknande. Har alltid haft illrar i olika åldrar och det fungerar inte att ge olika mat.
Sara
jag tycker du kan köra med totally active, är mer sen när illern är äldre jag tycker man bör tänka lite på deras kost.
Må og må. Jeg ville gjort det, var jeg deg. Kattunger og hundevalper har store fordeler av å bruke livstadie-fôr, og det er ingen grunn til å ikke gjøre noe tilsvarende på ilder. Mer fett og proteiner å vokse på, riktigere nivåer av vitaminer og mineraler for ildere i vekst. Skal imidlertid sies at disse nivåene antageligvis ikke har blitt fastslått i forsøk noengang.
Läste mitt inlägg igen och måste bara förklara att jag haft illarna i olika ålder samtidigt och det är därför det inte fungerat att ge illrarna olika mat när allt foder står framme.
Sara
I såfall kan du sikkert bruke voksenfôret likevel.