Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 175 ggr
AlbaStiffler
0

Är Hampus och Tildas nya ägare här?

Hörde att Hampus och Tilda fått ett nytt hem hos en tjej… ville bara kolla om denna tjej fanns här?

Jag har ju den tredje illern, Stiffler, från den ursprungliga ägaren i Göteborg… :)

Faxlin
0

Vore skojigt om man fick höra hur det går för dem.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Vart kommer de ifrån? För min iller Benjamins mamma heter Tilda och där fanns oxå en iller vid namn Hampus som omplacerades med Tilda.

Håller tummarna att du hittar de som äger Tilda och Hampus. Är det benjamins mamma så ligger det i mitt intresse oxå. =)

mvh madde

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

AlbaStiffler
0

Jag har fortfarande kontakt med min illers förra ägare som heter Vera och bor i Göteborgstrakten. Hon hade 3 illrar som hon med stor sorg vart tvunga att omplacera. Stiffler hade hon haft sedan han var ung, dvs nästan 4 år, och honom tog alltså jag. De andra två illrarna, Tilda och Hampus tog först en annan tjej, men hon verkar ha givit upp för jag hörde av Vera att de fått ett nytt och jättebra hem nu. Vera hade innan detta även tagit Hampus och Tilda som omplaceringar, och de hade bott hos henne något år, som kompis till Stiffler innan hon vert TVUNGEN att omplacera dem alla… Tilda är en liten vit albino (eller hade hon bruna ögon, minns ej) och Hampus var en rätt stor viltfärgad hane, säkert närmre 2 kg… om de haft valpar vet jag ej, isf inte hos Vera…

Var bara lite nyfiken på om de hamnat rätt nu… Hoppas de hittat ett varaktigt hem nu för de verkade vara ena riktiga charmtroll. Hade själv lite dåligt samvete för att vi särade på dem och att jag inte kunde ta alla… hehe… Vera ville så gärna det… Tilda och Alba slogs dock rätt rejält när vi var och hälsade på + att vi bara skulle ha en till iller, inte 3.

UlrikaD
0

Madde: Det är Lurvas och Benjamins mamma.

Madde
0

#4: ok då är det som jag misstänkte.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sara
0

Aha! Jag vet vem Vera är. Men jag visste inte att hon hade omplacerat sina illrar. Tråkigt!

Sara

TottsiGirl
0

#3 Tilda är en liten albino hona.,

Det sista jag hörde av dom var att dom bodde hos någon tjej som hette Evelina sen har ja inte hört nått tyvärr..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

UlrikaD
0

Ska hälsa från Sarae: Hampus och Tilda bor i ett nytt bra hem nu.  Vill ni veta fler detaljer om detta så kan ni pm:a Sarae.Skrattande

Just nu har hon inget internet.

AlbaStiffler
0

Gött! Bra att sarae firrade ett nytt hem åt dem. Hoppas det blir ett varaktigt hem nu… :)

Nettan
0

De bor hos en trevlig tjej i Stockholm. De har fått en kompis att bo ihop med.

De var hos mig och hämtade dem i juni. Jag fick otroligt bra vibbar ifrån nya ägaren både innan och vid hämtning.

AlbaStiffler
0

Vad bra nettan! Har du tipsat henne om forumet, om hon inte redan finns här?

skrollan
0

hoppas hon finna här eller kommer in :D

Nettan
0

Hon har inte internet hemma så hon kan inte komma in. Men det kanske ändrar sig med tiden.