Bilder HC-träffen 2007

vilka underbart söta illrar=) ni vart några stycken iaf
Finns det fler bilder?
Vilka fina bilder!=) Är inte alls lika bra på att fota :P Supersöta illrar :D

#13Va mysit, vill gosa ner mej hos dom

Va fina bilder du har tagit=)

Va snygg Molle är*dreggel*ser jag han så lånar jag hem honom på obestämd framtid*hehe
#27 Det är Manne som fotat det mesta under dagen :)

Hur missade jag Lamio? Han var ju en riktig snygging!!!
#39 jadu säg det. Men du måste haft fullt upp med annat för att missa han :)

Kan ju ligga någonting i det kanske.
Jättefina bilder!
Så fina bildr!:) Men usch…ville så gärna vara där!

jättefina bilder =) ni verkar ha haft det kul, jag ville ju oxå vara där ;)

Va mysit , och idag är våran lilla träff=)*LÄNGTAR*
vilkja fina bilder =)

det var kanon fina bilder på alla illrarna. Det är sant som Manne sa att man tar bara mer kort när man har en bra kamera. För bråkbilderna var inte alls så suddiga.
#39 Men Lamio låg mest i olika famnar för att mysa eller i buren. Men han tassade runt lite grann.. =)
#15 var ju underbar! så fina kort!
#30 molle tackar å bockar ;)

Det är riktig stöldvarning på molle, blev så förälskad i honom:D
#48 hahah jasså? men då hojtar jag till när jag tröttnar på honom. kanske ska byta ut honom och skaffa en valp istället
Vilka bra foto ni har tagit Sofie och Manne, tack för att ni tog med Örjan er till HC, även om det inte var alltför länge sedan jag såg honom på Iller Thrillren förra året.
#50 Tackar :) Självklart ville vi att du och Camilla skulle få träffa gubben igen. Och verkade ha kul :)
Blev jätte glad, och det vet jag att Camilla också blev då han ju är släkt men hennes Frasse bus. Frasse och Ronja var födda i samma kull så även Lina jag hade med, men det viste du redan, men för dom som inte vet. Även Laban här hemma är ju morbror och det syns när man tittar på dom.
Skickar ett foto på mamma Ronja, vet inte om du har det, men du får lov att ta det om du vill