Hittat...... en lekstubbe!!!!
Vann denna på tradera för 160:-, jag hoppas att mina illrar ska kul med denna. Dom kan hoppa in och ut i den + att ekorrarna har pipmage. Så här kommer det nog att skrattas en hel del när jag får hem den om 7-10 dagar.

Vad söt den är!!
Vet du hur stor den är?
Sara

Jag har något likande fast utan hålet o taket och utan ekorrarna. Mina vildar bara älskar att sova i den. Har haft min i flera år.
Min är i alla fall ca 30 cm hög.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tror den är något liknande då ska var till en liten hund, det stod det i deras beskrivning iallafall.

ser superkul ut… vi har ju en fleacebläckfisk som Alba älskar. Hon både äter mat i den (i en arm) samt sover i den. Riktig myshåla…
Mina illrar har kul 1-2månader i liknande leksaker sedan grävs de sönder *suck* Det är troligen roligare att leka sönder dem och dra ur ev. stoppning som finns än att leka med själva grejen..menmen…1-2månader är iaf rekord, ibland går de snabbare :-P
åhh, vad kul:)
Fick hem den här idag, mat och vattenbehållare i ett för kattor och små hundar. Även köp på Tradera, kostade 144:- inkl fraken från Zoopunkten i Kinna
cool, går det bra med den eller? :)
Testade den idag, och det ser ut att funka bra. Det fina är att man har vatten i den övre delen, som man sen heller i en av skålarna när man är t.ex i skogen med illrarna. Så det verkar OK för illrarna iallafall, och det är huvudsaken.
ja, men precis =P