Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 260 ggr
Stinko
0

Nu är Pyr här!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom hem med henne i onsdags. Tågresan hit från Gävle gick jättebra, hon låg mest i mitt knä och sov hela vägen. :)

När jag kom hem sprang hon omkring och undersökte lägenheten, sedan började hon poppa runt och busa med oss. :)
Hon har skött sig jättebra, hon är helt underbar! Har blivit biten några ggr, men det mest bara under lek, men för det mesta är det bara nafs, och ibland inte ens det, lägger typ tänderna mot en snabbis.

Sovställena vi fixat vill hon inte sova i, bara hoppar in och ut och leker. Hon sover under soffan, där det är ett tyg som skall sitta mot undersidan, men som hänger ner (blir som en hängmatta) så där sover hon :)
Så snart då jag åker hem till min mor i Luleå så skall jag fixa likadant under min säng då jag skaffat en ny.

Lådan går väl sådär, mesta kommer ju utanför i något hörn, där skall vi snart sätta låder, men hon har gått på lådan ett par ggr i alla fall. :)

Hon är helt underbar! <3 Och min pojkvän har blivit så kär i henne nu att han själv är sjukt sugen på att skaffa en egen, hihi. Hoppas att han gör det så att Pyr får någon att leka med :)

MissFerret
0

Jätteskoj att höra att det går bra :) och att min lilla terrorist sköter sig :)

Nettan
0

Åh vad söt hon är. Grattis till iller-köpet.

skrellet
0

grattis grattis :D

Stinko
0

#1: Ja, visst är det skoj. Tack för en så underbar valp :)

#2: Tackar. Det bästa köpet jag någonsin gjort ;)

#3: Tackar tackar! :P

MissFerret
0

#4 Det är därför att jag finns :) för att dela med mig av mina älskade underbara pälsmonster…. Tack själv Emma ! Tror du blir en helt underbar "mamma" till henne :) pussa min bäbis från mig och mamma Isis….

Stinko
0

#5: Jaa, tur att du finns annars hade jag ju inte fått hem en så underbar korv! :D
Aww, tack för det:)
Jag ska pussa henne jättemycket från er.

Stinko
0

Är så glad, hon gör verkligen framsteg på lådan!
Nu går hon nästan på lådan självmant hela tiden, hittade bara en kisspöl vid dörren i morse, allt annat har hamnat i lådan från igår morse. Hon är så duktig!

Stora framsteg med bitningen också, nu kan vi ta i henne för det mesta då hon är helt uppspelt utan att få ett bett i handen :)

Stinko
0
ThereseBergqvist
0

Hahah!! helsköna bilder ;)

MissFerret
0

#7 o #8 Hahaha… alla valparna ur denna kullen har både stora nosar och stooora öron…. "hon är fööör söööt"

skrollan
0

vilka fina bilder!

Faxlin
0

Skojigt att läsa om henne. Syrran hälsar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars