Iller som gillar vattenpipa!
Satt mig med min pojkvän och rökte vattenpipa då vi skulle kolla film, tog upp Pyr för att mysa. Bubblandet tyckte hon var väldigt intressant och röken verkade hon tycka luktade väldigt gott. :)
Någon mer än jag som brukar röka vattenpipa och även har en iller som "gillar det"?
Lite roligt med en iller som gillar att "röka" vattenpipa…Om man så säger. Haha!
näää, jag röker inte gärna något inomhus eller vid mina djur.. men visst är det mysigt att röka vattenpipa! vet då tyvärr inte om pillrarna gillar det… ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag röker vattenpipa, men då får inte bebisarna vara med :P Men antagligen skulle dom gilla lukten, vem gör inte det :P

Jag röker vattenpipa ibland men blir inte så ofta, fast man har en egen..men jag röker inte i närheten av Saga eller mina hundar.

Tycker inte att det låter speciellt hälsosamt för de små att vara med och röka.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vad är det ni röker i vatten pipan?
Jag fick min från en kompis och fick med koltabletter och några askar med frukttobak från Turkiet.
Var köper man sån tobak här?
Sara
#5 Det brukar finnas på typ turkiska affärer och liknande. Man kan även beställa på nätet :)

Hm, näe, men vi röker så sällan vattenpipa så tro inte att jag brukar sitta och röka bredvid henne alltid… :/
min sambo röker väldigt ofta vattenpipa, men absolut ointe inne! Men eftersom att han sitter på balkongen så brukar dom vara ute och springa ibalnd och ibland inne och sover. Men jag har adrig tänk på ifall dom tycker om det eftersom att dom inte ska vara i närheten på det viset :P