Mälarens smådjursklinik har brunnit ner.
Ser att det inte nämnts här, så om ngn missat det så brann mälarens smådjursklinik häromdagen :( Anlagd brand. Så himla tråkigt, de hade precis flyttat till nya fina lokaler. Hoppas att de kommer igång snart igen.
Men fy vad hemskt! :(
Vilken tur att inga djur eller människor kom till skada, blev nära orolig där innan jag läste artikeln, inga pengar i världen hade kunnat ersätta det även om byggnaden lär kosta nu och det i sig är tragiskt.
Det är verkligen hemskt tråkigt, blir ju extra trist när de precis har flyttat och byggt upp den nya kliniken. Men verkligen tur i oturen att ingen var i lokalerna.
Blir lite nojjig då min farmor och farfar har sin gård precis i närheten och det finns massor med djuranläggningar och gårdar runtomkring. Så hoppas ingen börjar härja och bränna upp fler byggnader. =(
Riktigt tråkigt, min klasskompis skulle praktisera där i fem veckor efter höstlovet och nu blir det på ett annan klinik :(
Jag var dör för bara några dagar sig med mina tjejer, så tråkigt, det är en av de få kliniker jag värkligen litar på till fullo.
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling