Det pinsammaste..
..har just hänt! Jag kom precis hem från jobbet och vi hade fått posten.. Ett brev hade hamnat i illrarnas toalåda, och de hade fortsatt använda den efter det, haha. Jag skrattade till och tyckte det var rätt roligt, tills jag upptäckte att brevet var felskickat, och var adresserat till en av våra grannar! Och dessutom skickat av sjukvården..!
Jag ringde upp lasarettet och fick prata med en kvinna i växeln. Jag förklarade problemet, och efter att hon skrattat och påpekat att det var väldigt pinsamt, sa hon att jag hade två alternativ: Antingen skriva "tillbaka till avsändare" på brevet och posta det, eller gå till grannen med det. Och det ska tilläggas att det är både två och tre bajskletmärken och kisspölar som torkat in! Dessutom luktar det fantastiskt..!
Jag tog iaf mod till mig och tänkte söka upp vår granne (som på namnet lät som en äldre dam), men hittar inte hennes namn på någon skylt eller inkast, och hon finns inte med i telefonkatalogen.. Så jag måste väl gå och posta det här avföringsbrevet på gula lådan då, haha! Fördelen är väl att ingen vet vars det varit iaf;P
Det är väl typiskt.. hehe. En av mina tjejer fick för sig att gå upp på vardagsrumsbordet och bajsa på tv-tidningen för ett par veckor sedan och det tyckte jag var jobbigt.. Tur att vi har våran postlåda ute. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

haha, förlåt att jag skrattar. Men liite roligt att läsa så här i efterhand. men förstår att det inte var så skojigt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Haha, jo jag kan faktiskt se det roliga i det nu när jag slipper gå till grannen och visa upp kreationen :D Hahaha.. det är verkligen inte lätt att ha iller!

haha, det ska inte vara lätt att ha iller. det är ju det som är deras största charm :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja det är sant, det är det som gör dem så otroligt underbara :D Går inte en dag utan att man får sig ett skratt!
De borde kunna skicka ett nytt brev direkt kan man tycka…
Min syster råkade öppna sin grannens brev som hamnat fel vilket visade sig vara en kallelse till rättegång. Då hon ringde Polisen så skickade de bara ut ett nytt brev utan att ta tillbaka det gamla.
Hehe, vilken historia! :D Låter kul men pinsamt. :)
jag hade ringt tillbaka 2 minuter senare, sagt att brevet självantändes och endast lämnat en hög aska efter sig.

Hahaha, fan varför tänkte jag inte på det Falo?! Det var ju skitsmart, då hade jag sluppit posta bajs.. hohohooo.
Jag försökte säga att de skulle göra det, men hon sa att de behövde personnumret för att göra det och jag fick väl inte öppna brevet.. är väl olagligt! Om jag däremot gjort det först, och sen ringt och sagt att jag inte läste på framsidan och öppnade av misstag hade det nog inte hänt nåt.. Jaja, lätt att vara efterklok :P
Jag har postat bajset idag iaf, haha. Stackars brevbärare! :D
haha, stackars granne ;)

Du kunde ju satt små söta klistermärken över bajsfläckarna.. Haha!

Men det var typ över hela kuvertet, så det skulle ha blivit jäkligt mycket klistermärken :D Men det var en jäkla bra idé ändå, skulle nästan ha gjort det.. :)
#9: När jag öppnar min post så tittar jag nästan aldrig att mitt namn står på. Då jag tar för givet att det är till mig. Så de kan inte anklaga en för och ha gjort något olagligt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Nej, men grejen var att jag tittade ju runt på brevet för att se hur stor skada som var skedd, och då upptäckte jag att det var fel namn.. hade nästan önskat att jag inte upptäckt det och öppnat först, hade varit lättare så tror jag..!
#9: Håller med dig… "skitsmart"

samma sak hände här hemma idag, fast med vår egen post :P

#15, haha, ja vad annars? :P
#16, Visst är det trevligt? Hahaaa..

haha!
Måste bara delge:
Annie var här och hälsade på la sin väska i hallen med sin postavi i den, och vad händer? Jo, Bumbi plockar ut avin och kissar på den och det luktade inte mumma. Hihi! Ska erkänna att jag tyckte att det var skönt att det inte var min.
En månad senare får jag en postavi nerdimpandes genom brevinkastet & vad händer? Jo, killen kissar på postavin!?

Hahaha! Han har nog nåt emot postavin alltså, kan nästan tolkas som hatbrott det där :D

Haha, mycket krångel kan de små busarna ställa till med. Kunde du inte öppnat brevet och lagt det i ett nytt kuvert och postat. Visst, det syns ju att det är fel kuvert och att du öppnat det, men grannen slipper allt bajs. :)

bara det inte soakat genom kuvertet… hehehe. + att det väl är olagligt att öppna andras post, speciellt om den är från ett sjukhus. Kan ju finnas massa känsliga grejer där.

Jo, hon jag pratade med i växeln på sjukhuset sa att jag skulle posta det som det var, hon kan ju inte säga att jag ska öppna det då det är olagligt! Och jag kunde ju inte göra det då jag redan sagt att det var oöppnat.. Och grannen slipper bajset, brevet återsänds till sjukhuset så det är dom som får ta itu med saken :P
Och det HADE läkt igenom till brevet, hoho :P