Kato, adjö min vän. :(
I fredags så fick Kato somna in pga sjukdom.
Gick väldigt lugnt till och hoppas han har det bättre där han är nu.
Kommer nog alltid att komma ihåg han härliga personlighet.
När han tycker att det är morgon 04.30, när han kollar om husse är vid medvetande efter att ha varit på krogen genom att ge ett tjuvnyp i knävecket, när han välter ut blommkrukorna och ser så oskyldig ut, när han inspekterar vad husse har tagit med hem från affären, när han följer efter en och kollar vad man gör i hemmet, när han sitter och tigger mat som man lagar fastän han inte vill äta det, när han kommer och gossar in sig när man ligger i soffan och ser film, när han får sina busryck, när han lägger sig i puffen som är bredvid huvudkudden och snarkar, när han tröstar husse som är magsjuk och spyr på toan genom att komma fram och ställa sig på baktassarna och lägga ena framtassen på ens ben och tittar tröstande på en och mycket mer som hörde till hans personlighet.
Kato blev 6,5 år och jag har förlorat en kär familjemedlem, tomrummet som han lämnade efter är stort.
Fy så tråkigt att mista en sån vän. Beklagar sorgen =(

beklagar din förlust =(
Vad ledsamt att läsa :'( Ibland måste man ta dom tuffa besluten för att hjälpa en nära vän vidare, och för att han ska få slippa lida. Starkt gjort av dig, beklagar din förlust :(
Sajtvärd på Iller.ifokus
Blev lite lessen i ögat när jag läste men vad fint skrivet det var. Förstår att tomrummet är stort, dom har ju en förmåga att nästla sig in i hjärtat och fastna.
Beklagar sorgen efter Kato ❤️🌺
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Beklagar sorgen, men att släppa dem när de mår dåligt är det finaste och mest osjälviska man kan göra, det är äkta kärlek.

Beklagar sorgen @--)---
🌺😢
Tack alla.
Grymt tung att släppa han, men nu slipper han lida.
Förstår inte hur en del bara kan avliva sitt djur lätt utan att ryka på axlarna, för mig var det en av dom tyngsta saker som jag gjort och det gör fortfarande ont efter hans bortgång och lär göra ett tag till. 😕
#8 Tillåt dig att sörja, det gör ont men tänk också på alla roliga stunder ni hade tillsammans. Med tiden kommer det att bli lättare.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Ohh får en klump i halsen av att läsa detta, beklagar må han vila i frid 🌺😕