Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1329 ggr
CajsaBajsa2
0

Träffa iller i Göteborg/Kungsbacka

Jag och min man är nyfikna på iller som husdjur nån gång i framtiden men har aldrig träffat illrar, så vi skulle väldigt gärna vilja träffa någon som har iller så vi kan få se lite hur de är och så.

Vi bor i Kungsbacka men kan åka till Göteborg med omnejd. Finns det någon uppfödare i närheten eller kanske någon annan med lång erfarenhet?

illernettan
2

#0 Jag bor cirka 2,5 timmes resväg från Göteborg, om ni kan tänka er att åka lite längre. Jag har varit ägd av illrar sedan 1992, haft uppfödning sedan 1999, så lite erfarenhet finns det 😉. Bjuder gärna på en kopp kaffe/te/saft och en drös med illertjöt.

Anette, Hillbiörns illeruppfödning

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

P4go
0

Jag bor i göteborg med min iller. Dock har jag bara haft henne i typ 7-8 månader. Men om ni bara vill hälsa på och se hur vi har det så :)

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Odis
0

Jag har varit illerähd i snart 7 år, så har en del erfarenhet i bagaget, äger två tokstollar och bor i Landvetter ca 10 min från Göteborg. Jag jobbar vardagar men att komma på kvällen eller helgen går alldeles utmärkt.

Guldheden
0

och är ni sugna på brunstlukten finns jag och min brunsttuss här på hisinbgen i göteborg och luktar!

P4go
0

4# Nemen, vart på Hisingen bor du? :)

Bor ute på hönö och jobbar på hisingen

Guldheden
0

jag är nyinflyttad på vårväderstorget! jobabr också på hisingen(lindholmen) var jobbar du?

P4go
0

Eketrästrafikskola… :)

Saga85
0

#6 Åh, en biskopsillerägare! 👍 Får hålla ögonen öppna efter iller, borde bo typ granne med dig. 

Har ingen iller längre, men om du skulle vilja ta en illerpromenad så är det bara att hojta till.

/Saga som saknar doften av iller.

IdaStranne
0

Hej! Ida heter jag ;)

Också intresserad av Att skaffa iller och att träffa iller+ägare innan. Finns med i Gbg så vill ni ha ett besök så knackar jag gärna på dörren inom kort!

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua

Odis
1

Vi finns i landvetter med 3 st illrar lite kaos hemma just nu då vi håller på och flyttar men illerrummet är intakt:)

Fredrik85
1

Jag finns i borås o har gärna besök. Bamse (iller) är ett år haft han sen han var valp.

IdaStranne
0

#11 Du får nog ett besök av mig när det passar med =)))

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua

CajsaBajsa2
0

Hej igen alla illermänniskor! :)

Förlåt att jag inte svarat eller hört av mig någonting alls. Vi har skilt oss så det har varit mycket med det och inte känts aktuellt att tänka på illrar.