Alltid lika kul
Fick ett trevligt gästboksinlägg på lunarstorm.se idag av en 20 årig kille så här skrev han:
det va ett jävligt fult djur..Men som dom säger fult husdjur ful ägare
Blir så ledsen när jag får sånt här kan faktiskt inte rå för hur jag ser ut!! att han förlolämpar mig kan jag ta men när han förolämpar mina älsklingar då jävlar….. han är nu anmäld och blockerad, moget beteende utav en 20 åring..
Ne fy fan va arg ja blir på sådana människor!! Att de ska vara så j*vla svårt att vara ödmjuk och respektera andra människor!! Blir så lessen att världen e på väg åt detta hållet där folk bara är elaka och ja helt tomma på empati och omtänke!! Morr helt rätt av dig att blokera honom!! Morr ja blir så arg!!! E folk helt tomma bakom skallbenet eller varför håller manpå óch skriver så massa skit?!!?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#1 Tack tottsigirl för stärkande ord nu när jag är lite ledsen
Du gjorde helt rätt, när du anmälde inlägget. Man blir både arg och ledsen, när folk uppför sig så här. Tyvärr är det alltför vanligt och jag håller helt med TottsiGirl, i hennes åsikter om, att empatin och omtanken om andra, är på väg att försvinna mer och mer i dagens samhälle.

Som jag skrev i det andra inlägget stå på dig. Han är full av skit bara.
Dina pälsar är det underbaraste som finns (vilket du redan vet) och du med. Sådana knäppgökar ska man bara anmäla och låta det rinna av sig. Han är inte värd att du blir ledsen, för att bli ledsen tar av ens krafter och det är han inte värd. Du står så otroligt mycket över honom att han inte ska bevärdigas att få av dina krafter.
Kram på dig
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack så mycket för alla värmande ord!!