Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 639 ggr
Satmaran
0

Babynosarna 2 veckor.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha så var det dax för 2 veckors fotograferingen.

Alla bebbarna mår toppen och Ida är en fantastisk mamma.

Pigga och nyfikna är dom och kravlar redan ur bädden för små upptäktsfärder.

Satmaran
0

Det blev 6 st pasteller och 1 mörkis!

Satmaran
0

3 flickor till vänster och 4 pojkar till höger.

Satmaran
0

Liten flicka med rosa nos i min hand, Är det inte lycka så säg?

Smex
0

naw vilka puttinuttiga =) Blir så valpsjuk ändå jag har en valp här hemma =)

Satmaran
0

En bild till.

Satmaran
0

Va! har du drabbats av valpsjuka? Är du inte vaccinerad människa?Skrattande

Kan man få se en bild på din valp?

Smex
0

ja valpsjuka har jag haft länge Räcka ut tungan

Men detta är min lilla tös som jag har haftöver en vecka nu.

Satmaran
0

Ja ja valpsjukan är kronisk vad jag vet. Är själv drabbad i högsta grad.

Vilken bedårande liten nos du har, liknar vårt yrväder Maya.

babsan
0

vad söta dom är =D

Smex
0

#8 ja det var hon. Var det ifrån Idas första kull i år eller?

Norrskenets
0

Huga vad dom växer, har du inga närbilder, vill så gärna se den mörka killens nos hihi*älskar nosarna*Räcka ut tungan

Flisa
0

åh vad underbara.

Satmaran
0

#10 Ja ja men, Det är så de blir om 4 månader. Fullständigt galna. Maya är mer ekorre än iller men börjar så smått lugna ner sig. Det har varit nyttigt för Maya att inte ha tillgång till sin mor hela tiden, för nu har hon blivit tvungen att anpassa sig till oss och ta lite mer hänsyn. Nu kan vi se tydliga tecken på att hon blir lika underbar som sin goa mamma.

#11 Galenpanna där :) Ha lite tålamod med mig och min tekniska okunnighet! Det ska finnas macro inställning på min nya, dyra kamera men jag har inte kommit på hur jag ska hantera fanskapet riktigt än. Jag lovar att jag ska jobba på det där. Castros nos är beställd och jag ska göra vad jag kan för att leverera enligt önskemål!!!!!

Norrskenets
0

Hehe visst e jaRäcka ut tungan men älskar bäbis nosar men egentligen älskar jag allt med dom hehe så roligt att sitta och titta på bäbisbilder=)*dreggel*

Smex
0

vad kul att du har redan döpt dom=) Men kan du se skillnad på dom alla redan? Vet ju då jag fick valpar. Kunde inte se skillanden på dom alla fem först vid 10 veckors ålder. Skäms lite för det men det var två (som jag behöll) var så äckligt lika varandra.

Satmaran
0

Så klart kan jag inte se skillnad på valparna än, men Castro sticker ut eftersom han är den enda som är mörk. Pastellerna lär jag inte kunna skilja på alls. Men namn kan man väl sätta på dem ändå. En grabb ska heta Enzo en annan Lloyd, en tös får namnet Fideli och en annan Ester. Nu grunnar jag på namn till de sista 2 blondisarna.

Smex, du ska minsann inte skämmas för att du inte kan se skillnad på dina valpar. När min son var liten hade jag problem att skilja ut min egen grabb bland 18 dagisbarn!!!!

Satmaran
0

OK illertjejen är du beredd  med servetterna så du kan torka dreggel? Hittade macron men hade svårt att få motivet att vara stilla.

Satmaran
0

Hämta andan nu illertjejen för nu blir det värre. Gullenos i profil.

Satmaran
0

Sista bilden blev inte så skarp, för Castro började bli lite orolig, men den får följa med ändå. Hoppas att du har haft en skön stundSkrattande.

Smex
0

#16 haha. Ja det är lite illa. Men gud vilka små puddingar. Dom är så söta och oskyldiga nu. Skall bli kul då du kommer med fakta och bilder då dom har fått ögon. Då blir det roligt =)

Norrskenets
0

*DREGGEL* Huuu va sööt! synd på sista bilden=p Otroligt vacker han e, va tokig man e…sitter här och gregglar och ändå har jag min stora bäsis hemma men ändå kan man inte hålla sig från bilderna*beroende tror ja hehe*

När kommer det fler bilder?hehe det blir vell fler när dom är tre veckor va?Skrattandedu kan inte filma så man får höra bäsis pipet?=) Det är ju ett sånt underbart ljudGlad

Norrskenets
0

Ja va bara tvungen att titta på dem igen hehe bild 17=vilken tuff frisyr han har=), bild 18= ååhhhh titta baktassen och lillörat*dreggel* och bild 18= vill bara pussaRäcka ut tungan Är man fäst vid iller för livet eller vadå hehe

Smex
0

haha… jag tror att du har problem iller_tjejen.Allvarliga problem =P haha *ASG*

Norrskenets
0

Ja vad ska man säga? Jag älskar allt som har med iller att göra hehe nu måste jag gå och pussa på Saga annars vet jag inte vart jag ska ta vägen tihi=P

Satmaran
0

Haha!! Hörru Illertjejen, du är ju totalt galen. Har precis skrattat så tårarna rinner. Har du sökt för det där? Skulle kunna kallas för Manisk Illerfetischism eller nåt sånt. Finns det dämpande piller för detta något avvikande beteende?Skrattande.

Stilla dig kvinna och håll ut tills nästa vecka när 3 veckorsbilderna kommer.

Norrskenets
0

hehe ja jag får ta och hålla ut=) tur så har jag två pälsbollar hemma nu hehe jag är barnvakt åt Saga´s kusin Miilo(Nora_Dede´s iller) och dom far här och busar som bara den hehe=) Hämtade honom i torsdags och på lördag kväll åker han hem igen, så jätte kul att Saga har nån att busa med=)

Finns inga sånna piller tror ja hehe men går inte att bota..det är bara att konstatera att jag är verkligen illerfrälst hehe, galen i illrar!Räcka ut tungankramar!

Ps. Saga till vänster och Miilo till höger när dom slocknade mellan busen hehe

Zaria81
0

Helt underbara valpar,kan skicka en kram från Malte (är tillsammans med hans ägare) för tillfället ligger han som en trött korv i knäet =)

Hoppas du inte skall lägga ut bilder varke vecka,i så fall behöver jag nervlugnande tabletter eller dyl VILL HA…*slår sig på fingrarna*

Satmaran
0

Hej Zaria! Tack för Maltes kram. vi tänker på honom och saknar honom även om han inte var ämnad för oss. Det värmer mitt hjärta när jag läser att han ligger avslappnad i ditt knä. Malte klarade helt enkelt inte min son och vise versa. Vi håller oss till det kvinnliga könet. Här funkar allt perfekt nu.

STOOOOR Kram till MALTE!!!

Stj3rnfallet
0

Så fina de är!=) Både pastellerna och mörkisen ;)

Zaria81
0

Hörde också det att det inte fungerade med din son,har också barn som Malte inte är vidare förtjust i,så man får mecka lite så de inte ses eller hålla stenkoll då Malte gärna nyper till honom om han får chansen och vill visa att han bestämmer.

Skönt att det fungerar bra nu,ibland fungerar det ju inte vad man än gör. Malte mår som sagt prima nu och min illertös Mimmi är tokig i honom så han har att göra Glad