Söker en iller
Hej! Är en 21 årig tjej som velat ha en iller länge nu, så denna blir min första. Ålder spelar ingen roll, bara inte för gammal. Den måste vara snäll mot människor och hundar, har en liten chihuahua så det är superviktigt. Helst i Södermanland eller närheten eller så man kan ordna transport. Maila mig om ni har någon som passar mig, youaremyangel@live.se
du verkar ju inte alls veta vad du ger dig in på 😂 kanske ska läsa på lite och fara på någon iller träff så du får se vad det är för djur, enligt mig så skaffar man inte ett djur för att sedan ge bort det om det inte passar dig.
Jag tänker inte sälja ge bort något djur, köper jag ett djur så tar jag hand om det hela livet..
Odde, bara för hon säger att det är hennes första så behöver det inte betyda att hon inte träffat eller läst på om illrar.. Och till dig 21-åriga tjej som vill ha iller. Lycka till! Jag har två små pälsbollar som jag älskar sååå mycket! Hoppas du ovh din din blivande pälsboll kommer få det bra ihop!
Tack snälla du:) så tråkigt att folk ska börja döma utan att ens ta reda på något :/
Odde, bara för hon säger att det är hennes första så behöver det inte betyda att hon inte träffat eller läst på om illrar.. Och till dig 21-åriga tjej som vill ha iller. Lycka till! Jag har två små pälsbollar som jag älskar sååå mycket! Hoppas du ovh din din blivande pälsboll kommer få det bra ihop!
Ingen orsak. :) Tycker bara det är dålig stil.
Var inte allsdömmande menat, men det händer ofta och jag tycker inte det är rätt bara det:)
Men jag är inte som alla andra:)
Odde. Bra att du inte menade så. :) menade inte att vara otrevlig. Jag håller med om att det inte är rätt. Det är speciella djur, måste veta vad man ger sig in på.
Men då kan man fråga om personen är säker istället.
#10 ja jag utryckte mig nog lite klumpigt bara, lycka till iaf :)
Hm… den här tråden tycker jag är konstig…
#0 Hur har det gått? Vart i Södermanland bor du? jag bor i Bettna, du kan få komma hit o hälsa på mina pälsar om du vill… 😃De bits inte, men jag kanske gör… 😛