Inte iller, men gulliga ändå

Lika söt som en iller. Fast större. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#2: Ja rätt mycket större. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det är jättefina kort på dina hästar.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tackar.
Audiatur et altera pars
Åå vilka fina hästa du har! Shettisar e ju bara såå charmiga och en viss likhet med iller finns de ju oxå dom e ju ofta envisa som få
Men jättegfina hästa :) Ser fram emot att få se bilder på fölet när det tittat ut te sommaren :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Ja, jag kan tänka mig att du kommer hinna ångra dom orden i sommar TottsiGirl. hihi
Första fölet någonsin hos mig, du förstår den kommer ju få vara konstant modell. hihi
Audiatur et altera pars
Hihi ja men åå då e de ju ännu mer spännande :) Förstår ja att de kommer bli en välfotograferad liten krabat
Men ja ser fram emot alla bilderna ändå å tror inte ja kommer ångra mig!! Dom eju bara så underbara att kika på!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Ska bli jätte skojigt, fast jag kommer nog ha magsår innan dess. Har nu läst på så mycket om fölning att jag ser spöken över allt. Prade med Flisans förra ägare och hon skrattade så tårarna rann och informerade mig om att sluta läsa. Jag blir bara uppjagad i onödan sa hon. ;-)
Men det kommer knäppas så mycket kort, de kommer gå i en hage precis vid mitt hus, så vi kommer väl bo vid deras hage i sommar. Med händerna fulla av föl och illervalpar (hoppas jag).
Audiatur et altera pars
åå vad de låter kul men tror du verkligen du får plats med några valpar om du har fölet i händerna
hihi ne va ja e trött nu :)

Ja men självklart får jag ju det. Illervalparna är så små att jag kan låta dem ligga på fölets rygg. hihi
Audiatur et altera pars