Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 487 ggr
Beccy=Rebecca ;)
0

Frågor om Iller :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har lite frågor om Iller som jag hoppas jag kan få svar på :D 1. Vad kostar det ungefär att kastrera en Iller? 2. Hur stort ska ett hål eller gallret vara för att en Iller ska komma igenom? 3. Vad är det för skillnad mellan hona och hane? 4. Vet/ har du hon som har en Iller i Kronobergs län. Hade gärna velat komma och titta? 5. Finns det någon lag på hur många illrar man ska ha? 6. Ex när man ska lära sin Iller att inte bitas hur gör man då när den bits för att den aka förstå att den gör fel. 7. Hur lär man sin Iller att gå på låda? 8. Vad kan man ge illrar som godis? 9. Om en Iller biter i en sladd och det fastnar i tarmen eller ngt. UFF hur mkt kostar en sådan operation. 10. Vaccinerar man sin Iller, ifall mot vad och kostnaderna är ? 11. Den buren som är bilden kommer en Iller ut där ifrån? :/ hade dock inte ha den i buren då jag vet att dem inte ska vara i burar men tänkte som ett litet hur som stor öppet hela tiden :) Skriv gärna ngt mer som kan vara viktigt att veta :) tack och hej lever pastej ;)

JossanH
0

Läs gärna artikeln; Att skaffa iller.

Sajtvärd på Iller.ifokus