Illervakt sökes 16-26 juli
Min söta lilla Stella undrar om någon vill vakta henne elva dagar. Det gäller den 15-26 juli. Vi bor i Solna Stella är 3 år, busig som attan morgon och kväll. På dagarna sover hon mest. Hon går 70 % på lådan.. sålänge den är ren och hon inte får för stor yta att härja fritt på. Vi har bara en låda i vår lägenhet på 65 kvadrat och den prickar hon för det mesta :) På senaste tiden har hon inte gått jättebra ihop med andra illrar. Jag vet inte om det är hanar som hon e känslig emot, senast skulle hon bo ihop med sin kusin och det gick sådär. Det vart en del skrik och skunk och fräs. Men tidigare har hon gått ihop jättebra med två andra illerdamer. I övrigt är hon väldigt nyfiken, gömmer mkt saker och vill vara med överallt. På morgonen jagar hon fötter och hänger i ens ben för att få komma upp till handfatet. (hon älskar att bada) Gillar promenader. Kan bitas lite grann mest i fötter då. Men på lek! Hon är en väldigt snäll och fin iller, frisk och illrig. Om någon känner sig sugen på att vakta henne så hojta till :) Kan ge liten ersättning till vakten och om något skulle hända så lämnar jag kontaktperson som tar hand om vad det kan vara. Vill gärna att det är en illervan person som tar hand om henne.
Jag bor i Knivsta, men jag har ju också en hane så det kanske inte går?
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Åh! Tack för erbjudandet! Resan är inga problem :) men hanen kanske, skulle det gå att ha henne i något annat rum isf? Senast hon träffade en hane så skrek hon, hon fick verkligen panik och flög runt som en galning. Vet ej varför men…
Ja alltså, jag och Rupert bor i en 1a. Jag har så jag kan stänga in i köket, alltså inte med dörr utan med ett typ staket så att inte Rupert ska bli helt övergiven de gånger jag behöver stänga in honom, men att ha en iller där inne 10 dagar känns ju inte helt rätt. Vore ju i så fall bättre ifall dom fick träffas innan så det inte blir panik och du är bortrest :P
Solna och knivsta ligger ju super nära :)
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.