Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 520 ggr
Satmaran
0

Babynosarna 1 vecka!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Idas små cocktail korvar snabbt blivit till prinskorvar. Tjocka som små knubbsälar är dom och attans söta.

Här kommer lite nya bilder.

Norrskenets
0

Huuuga sikka sötisar=)

Satmaran
0

Detta är Castro, den ende som har blivit mörk i skinnet än så länge.

Satmaran
0

Efterson Castro är den ende vi kan se skillnad på än så länge är han också den ende som har fått sitt namn. Men en tös ska heta Fideli, och sen försöker vi nog hålla latinostilen på de andra också. Kanske Chavez, Hugo, Evita, Salvador. Nja vi får se. Förslag välkomna!!!

Castro igen!

Satmaran
0

Ha ha, illertjejen du får visst aldrig nog av små babynosar eller hur?

OK här komer en till

Satmaran
0

Och sista för idag!

Norrskenets
0

få man vara så söta?

hehe nä jag skulle kunna sitta hela dagarna och bara kolla på bäbisbilder heheRäcka ut tungan

Satmaran
0

Tokiga tjej!

Du får väl koma ner hit till Malmö, sitta och dregla lite!!

skrollan
0

åhh, vilka söntnosar!!!

Norrskenets
0

#7 hehe ja hade gjort de om jag hade råd att åka hehe men då hade det varit risk för att det fattades valpar när jag åkte hem igen heheFlört

babsan
0

naw va söta :)

NoraDede
0

#9 haha det tror jag=) men då skulle du få norpa en åt mig med hihi

Norrskenets
0

#11 självklart..skulle nog stoppa in alla valparna i Sagas transportbur och låtsas att det va hennes vappisar hihiRäcka ut tungan

Stj3rnfallet
0

Åh, vilka sötnosar!=) Har du många intresserade av valparna?=)

babsan
0

#12 haha, men saga är ju bara valp själv ;)

Norrskenets
0

#14 mm, mm…de ha du rätt i…hmm då tar jag hmm… då tar jag en stooor jacka och syr dit en massa fickor på insidan som jag kan smyga in dom inunder jackan heheRäcka ut tungan

Satmaran
0

Tro inte att det går att sno till sig valpar här inte!!! Jag räknar in alla valparna flera gånger om dagenSkrattande.  Jag skulle dessutom höra pipet ifrån era jackfickor.  fniss fniss.

#13 Nej har inte tänkt på köpare än men det kommer väl förhoppningsvis rätt spekulanter i min väg så småningom.

Norrskenets
0

#16 shit då, då får man skippa den planen också heheFlört men fler bilder framöver måste du ta iaf hehe

Satmaran
0

Självklart!

illertjejen, Klart att det kommer fler bilder. Fler Babynosar kommer inom kort, Vill bara vänta tills nosarna är 2veckor innan jag vill störa Ida igen för en ny fotosession.

Norrskenets
0

det förstår jag, men man kan knappt vänta heheSkrattande

Stj3rnfallet
0

#16 Ok =) Haha, usch, vad jag känner mig nyfiken!:P Har föräldrarna stamtavla? Såg förresten att du bor i Malmö och jag bor själv i Burlöv =) Fast jag är ju ingen skåning från början :P Blev det för att min pojkvän är det ;) Gillar faktiskt skåningar! Ni är rätt roliga eller iaf de jag har stött på! Haha, alla roliga frågor om Kiruna =) Trevliga är ni också =) Alla jag har träffat är alltid så glada. Hm.. Undra var det kan komma ifrån?=)

Norrskenets
0

Ja visst är skåningar glada och trevliga av sej=) Min storebrosa flyttade ner dit och nu vill han aldrig därifrån hehe

Satmaran
0

#20 Nej, ingen stamtavla, Ida är inte någon s.k tam-iller. Hon är möjligen en vakt-iller=) Pappan är däremot jakt-iller, men världens gosigast sådan.