Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 443 ggr
Faxlin
0

Små avatarer

Hej mina kära medlemmar har ni lagt märke till att de små avatarerna nu ligger i mitten av den gråa rutan och att pilen är borta.
Skojigt att se hur snabbt grabbarna bakom iFokus lyssnade på alla medlemmars önskan och fixade detta.

Mvh ÅsaF Sajtvärd iller.ifokus

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[jenkass]
0

min bild verkar inte göra det? ser att alla andras bilder är sådana men inte min? eller är det bara min "dator" som inte hunnit fatta att det ändrat sig..?

sarae
0

jag ser din bild centrerad. Men jag tror att många ser sin egen bild i hörnet fortfarande. Men andras centrerade. Stämmer det? testa att ladda upp bilden på nytt

sarae
0

klistrar in vad killarna bakom sajten säger om detta:

För IE:

1. Högerklicka i sidan inlägget/personliga sida/eller annan sida där pilen är kvar.

2. Välj Uppdatera

3. Upprepa på andra sidor om det behövs. 

[jenkass]
0

prövade med att ladda upp ny och då fick jag stor bild istället?!

sarae
0

stor? hmm jag ser den fortfarande som en centrerad bild, lite mindre än min, med grå ruta runt

[jenkass]
0

#5 ok, hehe på min dator har jag en stor bild, men som sagt, explorer har väl inte hunnit fatta att det ska ändas ;)

KerstinL
0

det står inte uppdatera nånstans när jag högerklickar.. ; (

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Faxlin
0

Tydligen är det så att man ser sin egen Avatar uppe i hörnet med länken kvar under. Så säger grabbarna bakom i alla fall. När man laddar upp en ny Avatar blir den en kortis stor men återgår sedan till den lilla versionen om man inte betalat för en större.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

För IE:

1. Högerklicka i sidan inlägget/personliga sida/eller annan sida där pilen är kvar.

2. Välj Uppdatera

För Firefox:

2. Välj Denna ram, Uppdatera

och lite info:

Länken visas ALLTID för de som inte har stor Avatar.

Pilen visas ALLTID när man tittar på sin EGEN Avatar och inte har köpt stor Avatar.

Audiatur et altera pars

Tesan
0

Fint blev det med dom små nu oxå…

Sarah
0
Faxlin
0

Du kommer snart se den som liten igen. Man ser den bara stor en kort tid efter man bytt Avatar. Sedan återgår den till liten om man inte betalat för en större.

Mvh ÅsaF sajtvärd

Audiatur et altera pars

Ramnesgjengen
0

Jeg har ett lite problem. Jeg vil også ha en stor Avatar, men det går jo ikke får jeg har ett noskt mobil nr. Dette må fikses på. VI er jo flere her som ikke kommer fra sverige….Gråter

Kan jeg også få en stor Avatar??

Dette er nesten trakasering hihihihi

Trine

sarae
0

jo det går att fixa..men då måste någon som har ett svenskt telefon nummer registrera sitt nummer på din sida, och sedan smsa och betala de 30 kronorna.

Ramnesgjengen
0

Det er ingen annen måte å gjøre det på uten å ha en svensk mobil nummer???

sarae
0

nej tyvärr inte ;( men om du vill kan jag fixa det åt dig…. men då behöver jag tyvärr ditt lösenord….