Små avatarer
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
min bild verkar inte göra det? ser att alla andras bilder är sådana men inte min? eller är det bara min "dator" som inte hunnit fatta att det ändrat sig..?
jag ser din bild centrerad. Men jag tror att många ser sin egen bild i hörnet fortfarande. Men andras centrerade. Stämmer det? testa att ladda upp bilden på nytt
klistrar in vad killarna bakom sajten säger om detta:
För IE:
1. Högerklicka i sidan inlägget/personliga sida/eller annan sida där pilen är kvar.
2. Välj Uppdatera
3. Upprepa på andra sidor om det behövs.
prövade med att ladda upp ny och då fick jag stor bild istället?!
stor? hmm jag ser den fortfarande som en centrerad bild, lite mindre än min, med grå ruta runt
#5 ok, hehe på min dator har jag en stor bild, men som sagt, explorer har väl inte hunnit fatta att det ska ändas ;)
det står inte uppdatera nånstans när jag högerklickar.. ; (
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Audiatur et altera pars

För IE:
1. Högerklicka i sidan inlägget/personliga sida/eller annan sida där pilen är kvar.
2. Välj Uppdatera
För Firefox:
2. Välj Denna ram, Uppdatera
och lite info:
Länken visas ALLTID för de som inte har stor Avatar.
Pilen visas ALLTID när man tittar på sin EGEN Avatar och inte har köpt stor Avatar.
Audiatur et altera pars

Fint blev det med dom små nu oxå…

såg svar ovan.

jo det går att fixa..men då måste någon som har ett svenskt telefon nummer registrera sitt nummer på din sida, och sedan smsa och betala de 30 kronorna.

Det er ingen annen måte å gjøre det på uten å ha en svensk mobil nummer???
nej tyvärr inte ;( men om du vill kan jag fixa det åt dig…. men då behöver jag tyvärr ditt lösenord….