dumma iller
jag har lust att skjuta min iller! någon har antagligen glömt att stänga till dörren så min iller kom till godsakerna som är ABSOLUT förbjudet, dvs kakor! och Chocklad! jag tror han har fått upp allt och han är inte nere utan tvärt om han är helt galen och väldigt pigg men jag är ändå oroligt han har ju fått i sig jätte mycket som inte är bra för honom…. vet inte riktigt hur jag ska göra nu, finns det fortfarande en risk att han kan bli sjuk av detta märkte det i morse och det har gått några timmar nu och han är sjövild inte sjuk, inte varm men han har dock fått upp allt men i alla fall!
håll koll på hans tillstånd och var redo att åka akut om han blir dålig. Vi håller tummarna..
:( jag ska göra det, just nu är han bara helt tokig precis som om han har fått en riktig socker kick! tack så mycket :( hoppas d inte blir värre

Hoppas att de går bra för dig 
#3 tack 
har han fått i sig choklad kan han faktikst dö. Teobrominet som finns i chokladen är livsfarligt för illrar!!! Har du någon aning om hur mycket han har fått i sig? om jag vore du så skulle jag direkt ta honom till veterinären
det har gått väldigt många timmar nu, och jag har inte sett någon sympton på att han mår dåligt, han åt mest kaka inte så mycket chocklat tror jag såg inte ut som det. har kollat på honom nu i flera timmar han är pigg och dricker på ordentligt och äter och låtsas som ingenting. så jag hoppas att det inte var så farligt men man vet aldrig
En iller har ju en ämnesomsättning på 4-5 timmar och då borde ju tecken ha kommit nu om det är någon fara.
Sara
håller tummarna !
allt har gått bra :) han hittar bara på nya hyss hela tiden nyss försökte han dricka mjölk! jag har vallt ett väldigt passande namn man får ha koll på honom hela tiden :)