Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 154 ggr
[jenkass]
0

klätterapa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ALLTID när jag står i köket och diskar/lagar mat, eller när man bara står upp utan anledning, då kommer klätterapan Tuuva och klättrar upp för benen upp på axlarna! Toxi har aldrig betett sig så och vet inte ens om hon skulle klara att klättra så "långt" upp på en heller. Tuuva har till och med lyckats klättra upp för gardinerna ända upp till gardinstången Förvånad

Men tjusningen var idag när jag stod å lagade mat, å då kom hon i sin vanliga ordning och ville komma upp, då tog jag tag om henne och höll henne nära mig och så satt hon där hur länge som helst och bara tittade på. - va gör du mamma? så söt var hon Kyss

babsan
0

va häftigt :D Snuffe försöker men han kommer inte längre än till knäna ;)

VeronicaKahlbäck
0

Jag har också en riktigklätterapa, sött iblnad men riktigt jobbigt om man står vid en varm spis:S
lilla berit sitter nästan alltid i min luva o kollar läget!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[jenkass]
0

#2 hmm kanske borde börja använda luvtröjor lite mera så kanske hon gillar å lägga sig där istället :)

skrollan
0

mina kör det på sambomn när han har arbetsbyxorna på sig :)

ViktorMarina
0

Japp, här har vi två dessutom..! Aiia är nån slags mästare på att klättra efter byxben, borde tävla i OS eller nåt - hon skulle lätt vinna :P Och såklart tog hon ansvaret att lära Jorm det så fort han kom hem, så nu har vi två stycken.. Jorm är bara lite för tung, så han orkar inte riktigt hela vägen upp! Lilla klumpen :D