Minigris och iller?
funkar det? vet någon??

Jag har ingen erfarenhet av dessa djur ihop. Då jag lider av lite "tycker grisar är skrämmande symdrom" så har jag inte kommit någon så nära att jag kunnat testa heller.
Kanske någon annan här inne kan svara.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag tänker bara; bacon!! Jag vet inte, jag hade nog inte vågat testa.
Jag har hört att vissa grisar kan vara ganska aggressiva mot andra djur. Hört fall där grisen allvarligt skadat andra små djur. Det mest kända är väl en av grisarna som spelade Babe (filmen om grisen) åt upp(!) en av ankorna!
Jag vet inte om jag hade vågat släppa ihop gris och iller, men det kan ju gå! Någon annan vet säkert bättre! Kolla efter ett minigris-forum kanske, och fråga där!

Ja, de kan vara riktigt elaka. Tro mig, vi hade en granne som hade en mini gris. Den högg mig, tvärs egenom gummistövlarna och två par strumpor och in i mitt skinn. Okej, bara små rever blev det men i alla fall. Konstigt att man blev rädd för grisar efter det?
Audiatur et altera pars
Jag känner en som har haft både minigris och iller men tyvärr inte samtidigt.
Men kan hända att hon testar det nu i år. I så fall ska jag hålla er uppdaterade eller om hon själv hittar in hit. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tipsa in henne hit Madde så kan hon starta upp en tråd om dessa djur ihop. Vore jätte skojigt.
Audiatur et altera pars
Precis. Har redan tipsat henne men nätet har inte börjat fungera än. Men hon kommer in så fort som möjligt. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.