Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 229 ggr
Lebo86
0

behöver hjälp

min kasper har varit jätte pigg och lekt å hoppat runt som vanligt men nu tidigt imorse så åkte jag hemifrån och när jag kom hem nu på eftermiddagen så väntade han vid dörren som vanligt men han var jätte seg. ville inte alls busa eller hoppa runt. han andades lite ojämt och jag försökte få i honom vatten. han har dom senaste dagarna gått ner i vikt så han är väldigt smal. ändå äter han som han brukar men jag är ändå orolig för honom. han kändes väldigt varm och började pipa så fort man tog i honom. men sen gick de över och han la sej å sov. vet inte om jag ska in till veterin eller om jag ska avvakta. tacksam för råd och svar.

// Lillemor & Kasper

Norrskenets
0

Jag tror det är lika bra att du åker till vetrinärn med honom eftersom han gått ner i vikt.

anetka
0

Usch då, låter läskigt. Som man säger: bättre åka till vet. en gång för mycket..

babsan
0

ush :S äk till veterinären å kolla, han kan ju ha fått nåt i magen, å det är inte bra.

Nettan
0

Snabb viktminskning ska alltid kollas upp!!

LeeLoo
0

Åk till veterinären!

Tänker på våran Simon som hade samma symptom och ett jättelitet sår som blev infekterat….
Om det t.ex. är en infektion och medicinering behöver sättas in ska detta påbörjas så tidigt som möjligt så att han kan bli frisk!

Lebo86
0

okejska ta me honom till vet.. tack far alla svar..

//Lillemor & Kasper

babsan
0

#6 berätta hur det går sen :)

skrollan
0

hoppas det löser sif för dig, verkligen!!

LeeLoo
0

Hur har det gått med killen?

skrollan
0

hur går det?

Nettan
0

Det finns en annan tråd om Kasper. Han har lunginflammation.

villhailler
0

hoppas att han blir bättre .. *klappar om din ängel*Oskyldig

Nettan
0

Vilken tur att du åkte in med honom. Pussa extra mycket på sötnosen. Han är en riktig sötnos (säger jag som funderade starkt på att kidnappa honom på Iller 2007).  Skrattande