Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 163 ggr
sarae
0

Halsfluss..suck

Har varit dålig i flera dagar nu…med feber å ont i halsen…å idag på min enda lediga dag denna veckan släpade jag mig i väg till läkaren, och själklart har jag halsfluss….vilket jag misstänkte. Men tydligen finns det 2 typer..en som smittar å en som inte gör det…självklart har jag den som smittar,. Fick order av läkaren att hålla avstånd till andra männsikor de närmsta 3 dagarna…jätte lätt när man sitter i kassan och ska jobba 8 - 19.30 varje dag .suck…så snart har vi en halsfluss epidemi här på ön hehehe ;)

Men det värsta e att jag inte får gosa med pälsklingarna! vågar knappt gå in i illerhuset av rädsla att smitta dem…vet inte riktigt hur jag skall göra för att ge dem motion å så nu… ser framför mig 4 illrar med halsfluss…ingen trevlig syn

sofie
0

Usch inte kul att höra. Hoppas det blir bättre snart :) Krya på dig gumman.

ferretgirl
0

Krya på dig Sara, inte lätt att vara sjuk, ha illrar som vill pussas och sen jobba ovanpå detta, inte lätt. Så krya på dig och drick så mycket du kan.

UlrikaD
0

Inte skriva drick så mycket du kan till sara. Då hoppar hon ju ut på krogen direkt ju.Flört Jag får mobbas för hon delade med sig av sin halsfluss!!!Fundersam

ferretgirl
0

Stackars dig rikki, då får du också krya på dig och dricka mycket under tiden, men inte på krogen hahahaha.

fnyk
0

Krya på Er tjejer!!

sarae
0

hehe sorry rikki! det var verkligen inte meningen ;) men med tanke på hur många timmar vi spenderade ihop i bilen så hade det vart underligt om bakterierna inte hade hoppat emellan…jag har ju fått både loppor å löss av dig hehehe

Tack så mycket alla ;)

Sara
0

Fy vad tråkigt för er!

Hade ett riktigt elakt virus för några veckor sedan som satte sig i halsen och satt kvar i nästan 2 veckor!

Sara

UlrikaD
0

Äsch, så länge man har hela famnen full med näsdukar så är det lugnt för min del. Som sagt så många timmar som vi satt i bilen så var det ju konstigt att vi inte fick mer….sittsår te.x.Flört

Eller bortfrätta näsborrar!!!Skrattande Undrar om taxi-chauffören har hämtat sig ännu, ha, ha

fnyk
0

Åkte ni taxi med alla illrar?? eller ja kanske fatta fel nu Räcka ut tungan

UlrikaD
0

Nej, grejen var att min ena transportbur gick sönder på vägen vilket resulterade i en ommöblering av illrar. Vilket i sin tur betydde att en bur var det alldeles för många i och då bajsade de…..allihopa……och sen rullade de runt……och det luktade!!!

Och vi var tvungna att stanna och fråga om vägen och det råkade bli en stackars taxi-chaufför som bokstavligt talat ramlade baklänges när vi rullade ner rutan.Flört

UlrikaD
0

Alltså, det här med att inte smitta sina illrar…..idag har det VERKLIGEN brytit ut hos mig och det är mest synd om mig i hela världen!!!!Fundersam Snörvlel, host, fräs och svett!! Men… vad gör man när Pyret fortfarande envisas med att slicka hela insidan av mina näsborrar när jag sover??? Hon kan ju inte lida utav vätskebrist iallafall så mycket snor som hon måste få i sig. Yuck!!!Skrikandes Akuthems-illern nöjer ju sig iallafall med att suga mig på tårna och jag antar att förkylningen inte smittar den vägen iallafall.Flört Atjo!!

skrollan
0

krya på dig!