Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 674 ggr
Theres
3

Snällaste illern.

Fått höra av många att Melwin är den snällaste illern de någonsin träffat. Mest av veterinärer faktiskt :) *skryt*

golf.ifokus.se

Nussen
1

Nähä ;) min Hobbe är snällast :) det finns till och med dokumenterat på TV när Gunnel på Roslagstulls djursjukhus säger det , så det så ;)

Givetvis skämtar jag bara (förutom dokumentationen) alla illrar är underbara speciellt illerfarbröder ❤️

JossanH
1

Haha! Jag har det i marcellos journal att han är så himla snäll så de så!! ;P Han fick det efter att dom tömde analsäckarna och han inte sa ett pip. Iof betyder inte det så himla mycket då jag alltid fick så mycket beröm för Skit när vi var hos veterinären men på hemmaplan var han ett monster mot vissa. Dessa knasiga illrar

Sajtvärd på Iller.ifokus

Theres
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sen när jag kom med tre illrar och skulle vaccinera så frågade han om alla var lika snälla som Melwin. Jadå sa jag, nästan :) Och de var de. Sen när jag var där med bara Melwin igen så sa han: detta blir nog inga problem, han är den snällaste illern jag någonsin träffat :) Sen har jag ju en elaking också, men honom visar jag inte för folk.

golf.ifokus.se

illernettan
1

Man blir så stolt när någon, speciellt veterinären, tycker att man har snälla och väluppfostrade illrar.

Kom in på min veterinärklinik förra året för att besikta, id-chippa och vaccinera åtta valpar. Det tog närmare två timmar att göra detta, då veterinären prompt skulle gosa med varenda valp. Slutkommentaren på protokollet var: snälla och välhanterade valpar. Detta trots att veterinären fick några nafs.

Alla vet hur "rabiata" valpar kan vara när dom är 10 veckor, så mitt hjärta höll på att svämma över av stolthet 😃.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

FerretCrow
0

Haha jodu Nettan visst kan dom vara hopplösa då. Nästan så man gruvar sig att åka till vett under den perioden dom har där ;)