Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 164 ggr
sarae
0

molle skryt

måste bara skryta lite mer om hur duktig molle e. idag har han gått hela vägen ner till byn och hem igen. och fort gick det! han skuttar på som bara den. och börjar han backa eller tveka räcker det med att jkag säger Molle..sen kommer han. å då berömmer jag honom med brrrraaaaaa ;) En riktig promenad iller..jag går lite snabbare än normal takt för att hinna med..helt underbart ;) visserligen går han inte på lådan så mycket..men det här ger honom iaf plus poäng ;)

MissFerret
0

Ah vad duktig han har varit Sara…. Han påminner om min Frasse han älskar att vara ute och promenera….. så länge han får gå först av alla illrarna :)

babsan
0

åhh, va duktig han är =) bab´s hatar att gå hemifrån å kutar hem ist ;) å snuffe somnar bara :P

Sara
0

Vad härligt! Annars brukar det ju vara svårt att få motion samtidigt som man vallar illrarna. Alla går i snigelfart..

Sara

sofie
0

Åh vad skoj. Har ju haft turen att få träffa han nu också :) Och flickorna gilla ju han också.

[jenkass]
0

oh vad kul! själv ska man nog ta första promenaden med tuuva idag, om det blir uppehåll med vädret.

holtz
0

låter sketabra! dags för oss att träffas snart så vi kan spana in varandras nya tillskott!

sarae
0

#6 ooooh ja! hög tid hörru!

skrollan
0

duktig ;)