Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 365 ggr
LeeLoo
0

smaskar päron

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mmm häromdagen fick jag smaka en himelsk god frukt, nämligen päron. Skickar in några bilder så ni får se hur jag njuter! Och du, jag kan hålla i frukten alldeles själv!! Tyvärr så lät inte husse & matte mig käka så mycket av päronet, nej de snackade nått om att inte min mage skulle tycka om det. Hmmm, surt sa räven & så även jag!!! Flört / Charmiga hälsingar från mig, Casper & alla mina 7 valpar, blev farsa i Juni! Chaio!

LeeLoo
0

en till

LeeLoo
0

och här har ni sista bilden på mig, Casper heter jag!!

Neeevis
0

jätte söt han är =)

sezierra
0

Så gulligt! :)

Malin-A
0

oh så gott me päron.. o så söt =)

Stj3rnfallet
0

Haha, han är en sån sötnos!=) Riktigt gulig!:D Han såg verkligen ut att tycka om det ;)

sarae
0

nej guud så sött! härliga bilder!

MissFerret
0

haha vilken sötis :) men jag håller med…. det är sååååå gott med päron… mums

ferretgirl
0

Så söt han är, här har jag en annan tomte som heter Laban, han älskar äpple, banan och päron, tom clememtiner under vintern är han lite små tosig i. Man skulle ibland tro att dom är vegitarianer och inte köttätare som dom ju är i det vilda, men men vissa illrar har väl en sweet toht (stavas det så??) som vissa av oss människor har. Laban är dessutom bror till #8# iller Frasse, så det går nog i familjen det där med att gilla frukter. Deras syster Lina som också finns här hemma hos mig gillar ibland lite frukt, framförallt vidruvor och då helst blå kärnfria sådana. Hon är annars lite kräsen av sig.

Norrskenets
0

va gott det såg ut, blev hellt plötsligt sugen på päron heheRäcka ut tungan

babsan
0

nååw vad gulligt att han dessutom höll i det själv =) sötnosen

sofie
0

Vilka härliga bilder :)

skrollan
0

vilken sötnos, så att pärpon tycker dom alltså om?