Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 462 ggr
elinn
0

Frågan var hur...

…länge det skulle dröja innan Chiquita druttade ner i skurhinken. Och så har det till slut hänt!

Står i köket och gullar lite med Triss och hör ett plask bakom mig. Vänder mig om och ser ändan på Chiquita stå rakt upp i vändret medan huvudet simmar under vattnet i skurhinken. Ser att hon försöker ta sig upp men kan inte. Jag skrattade faktiskt när jag såg det för det såg sååå komiskt ut *hihi* Men TUR att man var där och hörde det annars hade det säkert kunnat sluta riktigt illa. Nu ligger hon här i mitt knä inlindad i en handduk och verkar "efter omständigheterna" må finfint =)

Hoppas i alla fall att hon lärt sig en läxa!!!

elinn
0

Jag har för den delen oxå lärt mig en läxa; att inte låta hinken stå framme i onödan om det skulle hända något när man inte ser eller hör…

Faxlin
0

Stackars liten, men att tro att hon lärt sig något lät ju optemistiskt. hihi
Mina har då aldrig lärt sig. Hoppas du inte hade något hemskt medel i bara.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elinn
0

Nä jag har faktiskt slut på grönsåpan så det var bara vatten och en massa skit =)

Optimistiskt… Jo kanske en aning vi får väl se

Madde
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe det där känner vi igen. Om hur gärna våra illrar vill doppa sig i skurhinken. Förstår inte tjusningen i det hela. Hehe Skrattande  Räcka ut tungan

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Hur har det gått? Några mer dykningar i skurhinkarna runt om i Sverige?
Kan väl inte vara bara Elin, Madde och jag som har skurhinksälskande illrar. Eller?

Audiatur et altera pars

elinn
0

Efter att det hänt höll Chiquita sig på lagom avstånd från hinken i ungefär 2 veckor men nu är den lika intressant som innan igen men dock inga fler magplask (än så länge) Skrattande

sofie
0

Här hemma har vi också skurhinks illrar. Men än så länge har dom inte hamnat i den. Men hänga sig fast i moppen är skoj.

klarsferrets
0

Ja här kan inte låta hinken stå på golvet , Då är Angel där direkt han dycker i utan att fråga . Han är så långsam men när det kommer till vatten då är han snabbare än blixten.

elinn
0

Elvis har faktiskt oxå ett stort intresse av skurhinken och moppen…

Han doppar ner hela huvudet för att kunna komma åt "stråna" på moppen *hihi*

Kolla bilderna =)

elinn
0

Elvis…

Faxlin
0

haha, ser ut som om han försöker döda moppen. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Vad kul det är när dem försöker hjälpa till. Här hemma brukar dem nämligen ta moppen och moppa själva. Sen hittar man den i ett rör. Skrattande

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.