Frågan var hur...
…länge det skulle dröja innan Chiquita druttade ner i skurhinken. Och så har det till slut hänt!
Står i köket och gullar lite med Triss och hör ett plask bakom mig. Vänder mig om och ser ändan på Chiquita stå rakt upp i vändret medan huvudet simmar under vattnet i skurhinken. Ser att hon försöker ta sig upp men kan inte. Jag skrattade faktiskt när jag såg det för det såg sååå komiskt ut *hihi* Men TUR att man var där och hörde det annars hade det säkert kunnat sluta riktigt illa. Nu ligger hon här i mitt knä inlindad i en handduk och verkar "efter omständigheterna" må finfint =)
Hoppas i alla fall att hon lärt sig en läxa!!!

Jag har för den delen oxå lärt mig en läxa; att inte låta hinken stå framme i onödan om det skulle hända något när man inte ser eller hör…

Stackars liten, men att tro att hon lärt sig något lät ju optemistiskt. hihi
Mina har då aldrig lärt sig. Hoppas du inte hade något hemskt medel i bara.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nä jag har faktiskt slut på grönsåpan så det var bara vatten och en massa skit =)
Optimistiskt… Jo kanske en aning vi får väl se

Hur har det gått? Några mer dykningar i skurhinkarna runt om i Sverige?
Kan väl inte vara bara Elin, Madde och jag som har skurhinksälskande illrar. Eller?
Audiatur et altera pars

Efter att det hänt höll Chiquita sig på lagom avstånd från hinken i ungefär 2 veckor men nu är den lika intressant som innan igen men dock inga fler magplask (än så länge) 
Här hemma har vi också skurhinks illrar. Men än så länge har dom inte hamnat i den. Men hänga sig fast i moppen är skoj.

Ja här kan inte låta hinken stå på golvet , Då är Angel där direkt han dycker i utan att fråga . Han är så långsam men när det kommer till vatten då är han snabbare än blixten.

haha, ser ut som om han försöker döda moppen. hihi
Audiatur et altera pars
Vad kul det är när dem försöker hjälpa till. Här hemma brukar dem nämligen ta moppen och moppa själva. Sen hittar man den i ett rör. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.