Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 567 ggr
NoraDede
0

Göteborg

hej hej!

ja jag och min kille kommer att åka till göteborg den 17 augusti så jag undrar om det kanske finns någon iller ägare och dess iller som kanske vill träffas och prata lite strunt=)

kommer ej ha me mina egna illrar men det kan ju vara kul att få träffa några här från iFokus i det verkliga livet.

så hojjta till om någon vill träffa mig =)

Madde
0

har för mig sofie och manne är där nere under den tiden. Sen finns det ju rätt många i göteborg som har iller. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

NoraDede
0

#1 ja att det finns många med illrar där vet jag, men frågan är ju om någon vill träffa mig hehe=)

Sara
0

Jag bor i Alingsås som ligger 4 mil mot Stockholm på E20 från Gbg om ni vill ta en sväng hit.

Sara

sarae
0

jag e nog hemma då ;) om det inte är super sommar väder åtminstonne ;) Bor i centrala gbg.

#1 sofie å manne e nere i gbg nu ;)

sofie
0

Hihi japp vi är i Gbg nu :)

NoraDede
0

#3 tyvärr kommer vi inte ha tillgång till bil=(

#4 ja sarae kan inte kanske vi få komma och hälsa på dig då?

NoraDede
0

*putt*

sarae
0

klart ni får det! förutsatt att jag å vildarna e hemma, så e ni hjärtligt välkomna ;)

NoraDede
0

ja men man får ju hoppas det då=) du kanske kan pm ditt tele nummer och din adress?

skrollan
0

trevligt :D vi ska till göteborg två gånger i augusti. :P

NoraDede
0

#10 jasså vilka datum då?

någon som vet om någon rolig djuraffär där med mycket saker man kan köpa? som ligger inne i stan?

skrollan
0

vi ska åka vecka 31 och 34 ;)

League
0

#11 på backaplan ligger en djuraffär som har MASSOR med roliga saker, inte spec till iller, men har man lite fantasi så finns det jättemycket kul!

skrollan
0

ja, men det stämmer ju. Med fantasin :)

NoraDede
0

#13 vet du vad affären heter?

holtz
0

Om det är samma som Sarae pratat om som ligger vid backaplan så tror ja den heter Huveröds.. correct me if i'm wrong :P

NoraDede
0

ok ja men då får man ju kika på den=)

sarae
0

yup det e huveröds! de har mängder med grejer, men de är tyvärr svindyra. för övrigt har vi rätt dåligt utbud av bra djuraffärer i centrala gbg

NoraDede
0

ok det var ju synd att det fanns så lite. men om det är dyrt skiter jag i =) mina bebisar ska ha det som e bra kosta va de kosta vill hihi

League
0

Det e dyrt, ja.. annars har de lite grejer på scalaren i alingsås.. men det är mest burar/selar/ett och annat lekrör…. sen har de ju kattgrejer, som ju brukar vara uppskattat änen av illertroll :)

NoraDede
0

#20 ja det finns extremt mycket kattsaker man kan ha till illrar=)