Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 774 ggr
sofie
0

OT Canon eos 350D

Idag va vi inne med min kamera. Blixtglaset hade smält och blivit svart. Fick ett helt nytt kamerahus. Och nu behöver vi inte ha hand eller papper för. Så det verkar ju som blixten på första kameran va för stark och det förklarar ju att det bara blev vit. Så jag undrar om nån av er andra som har denna kamera haft samma problem?

Madde
0

Hmm det var ett problem jag aldrig hört talas om. Men kolla även inne på foto.ifokus om någon varit med om samma problem.

vad skönt att ni fick ett nytt kamerahus. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

skrollan
0

hoppas det löser sig :)

sofie
0

#1 Ja det blev en väldig skillnad. Med gamla kamerahuset kände man att det blev varmt när blixten avfyrades. Nu känner man inget alls. Och bilderna blir som man förväntar sig att dom ska bli.

sofie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här en är en bild tagen med blixt med nya kamerahuset

sofie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och här är en med gamla kamerahuset. Lite skillnad

skrollan
0

Dom kommer bli bländade av alla blixtar ;)

TottsiGirl
0

Ja nu ser det ju betydligt bättre ut :D

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Madde
0

Oj det var riktigt stor skillnad.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

babsan
0

mycket bättre nu ju :)

Sara
0

Skönt att det fixade sig!

Sara

skrollan
0

ja, skillnad var det iaf :P

sofie
0

Ja det är en väldigt stor skillnad. Men på cupen har vi lärt oss en massa knep och inställningar :)

sarae
0

oh gjorde ni detta i gbg? får man fråga vart ni var? bara så man vet vart man själv ska gå för å få tips samt när jag tar livet av min kamera ;)

sofie
0

Vi va på siba på avenyn. Men dom gjorde inte så mycke. Kollade på den och sa att vi skulle få en ny :)

TottsiGirl
0

Tror elektronikfirmorna har ett avtal med sina leverantörer att går en sak sönder inom en viss tid så tar leverantörern tillbaka produkten och kunden får en ny.. kan varit därför ni fick en ny direkt utan något tjat.. :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Julie
0

Det måste vara första (och enda) gången i hela världshistorien Siba gör något bra! Cool

Julie
0

#15 Det är jag mycket tveksam till att Siba har, iaf här i Karlstad.

sofie
0

#15 Okej :) För hade vi kommit med kartongen och allt hade vi nog fått allt nytt. Men nu funkar den som den ska iallafall :) Vi va rädda att den skulle lämnas in på lagning och vara iväg flera veckor.