Söker iller
Bor i stort hus haft iller förr har katter och liten hund 4 barn hemma om dagarna ;) någon så hör av dig
Ha en bra dag och hoppas på ett svar
Inte för att vara elak men det kan vara lättare att få ett seriöst intryck av dig om du skriver lite mer och tydligare.
Många kan nog känna sig lite osäkra på att kontakta någon om man inte får ett bra intryck av dom.
Om du nu är intresserad av en Iller så kan du ju sitta och hålla koll efter omplaceringar här på Iller.ifokus.se och höra av dig personligen till den som ska omplacera. Tror det är bättre :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Vi bor i stort hus har 4 barn jag är hemmafru och brinner för djur ;) har 2 katter och hund svårt vet inte mer vad jag ska skriva ;) kan öppna vår famn för en omplacering om nån behöver ;) bara den är van vid barn och ex katt och hund ;) vi har bil och den kommer få följa med överallt ;) stora ytor ute här där vi bor ;) vid mer frågor så fråga ;) skicka gärna pm ;) jag har svarat på nån omplacering och håller självklart koll ;)
Ha en bra dag och hoppas på ett svar
Tänk bara på att det är inte säkert iller/hund/katt kommer funka ihop så att ni har möjlighet att spärra av huset så att alla djur mår bra :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Tips! använda punkt och kommatecken istället för flirtiga smilisar.
Blir lättare att läsa då.
När jag får valpar kan du få köpa en. Tror det blir så. Mvh Renée
Hej Ferret Girl,
Jag är mycket intresserad av att köpa en iller valp, ser jag på din kommentar att du har några är det sant? Ursäkta min dåliga svenska Jag har nyligen invandrat från USA och jag hjälp av Google translate. Jag kan ge dig mer information om mig själv om du har iller valpar tillgängliga.
Tack
Har valpar på gång om nån månad. Är du intresserad hör av dig. Mvh Renée