djursmycken
jag hittade en underbar sida med smycken med på alla slags djur (även mus, råtta, kanin o iller)!!!
http://www.themagiczoo.com/ src="http://mus.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
vore kanon om vi kunde köpa in tillsammans, antar att frakt går på skjortan o femti

#1: Dina örhängen var snygga vart har du köpt dem?
#0: Grodan, illrarna där var ju ruggigt snygga. Sådana vill jag ha.Hmm, när jag fått jobb igen ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#2 tack:D jag köpte de på skoklosterspelen här i uppsala i sommras. men det är ettt stort företag som säljer gammeldagsa smycken,,,jag ska rota fram vad företaget hette=) de ha rmånga fina smycken..men inte allt för billiga:S

Hittade nu företaget:)
De heter Unicorn Design=)
hemsida: www.unicorndesign.org

Ohh, klart snygga smycken. Nu har jag suttit och dreglat länge kan jag säga. ;-)
Audiatur et altera pars
ah, de hade rått/mus-örhängen… 

ja! de är riktigt fina:D och de är behandlade på ett speciellt sätt för att de ska se ut på gammalt vis=)
vil ha, vill ha, vill ha!!! men jag har faktiskt ett smycke till ett halsband som är en iller (kanske en utter vem vet…) som jag köpte för en herrans massa år sedan för jag gillade illrar så mycket!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
# 4 Jag hittar inga illersmycken på deras hemsida!! Nån som har sett det?
Sara

Jag har funderat mycket på det här med illersmycken då jag är i branchen. (Min familj äger en Ur & Guld affär) Jag har länge funderat på att ha våran guldsmed att ta fram ett illersmycke i ren silver [925] Nickelfritt. Kan ju löna sig att köpa flera. Men dom kommer att vara handgjorda och isf en ''hel'' iller. Så priset kan vara lite högre. Finns det intresse och vad kan ni tänka er att betala?
det tror jag nog, illerfolk är ju så galna i illerprylar…

De har inga illrar med på hemsida än. Det kommer säkerligen att komma dock. Har mailat lite med dem nu. Och gissa vad jag har beställt? haha, det får ni se sedan. hihi
Audiatur et altera pars
Jag skulle gärna köpa illersmycke eM!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#9 Nej, jag var in och kollade på sida jag med. men de verkar inte finnas. eftersom jag köpte de i somras vet jag inte om, de finns kvar i deras sortiment. men jag vet inte. men man kan säkert maila de och höra lite=)
#10 jag är mycket intresserad av det:D
illerörhängen även här
På Skaraborgsillerns hemsida finns det en tjej Lina heter hon och hon har gjort silverörhängen och även halsband med illermotiv. (hon går en linje med Silversmide som inriktining.
Kanske är dags att ja fotar halsbandet så jag kan visa det. Jag tycker de är grymt snygga.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
jag har två par örhängen från unicorn design :)
Vad kul det skulle vara om man kunde få köpa illersmycken!
Jag skulle vilja ha hörhänge, halsband och någon form av berlock till armband… har dille på Tunga armband…och eftersom man är kräsen så skulle det vara kul om det fans några hängen att välja på, samt kedjor. Jag gillar smycken! Aldeles för mycket kanske ??
Det beror ju på vad du är ute efter. Vill man ha något som alla har eller som kanske bara 3-4st har. Som Lina som gjort silverörhängena så finns det bara i ett begränsat antal.
Hon har även gjort lite andra saker till mig, örhängen och ett armband. =) Hmm ska nog fota det så ni får se. Är supernöjd
Hmm… jag får väl göra ett eget smycke då…men det är så jobbigt. Gillar inte att jobba i de materialen. Jag är mer för tyg och tygtryck :) Jag får väl fixa ett par tröjor med illrar på i brist på smycken ^^
unicorn design gör hela set :)

#22 åhh det vill jag me ;)
#16 dom var ju jättefina=)
#24: visst är de. halsbandet ser likadant ut fast det större helt enkelt. =))
haha, coolt :D

#27 oooh va snygga, vart har du hitta dom :) ??
snygga :)
unicorn design :)
#10 ABSOLUT!! :)
Dina örhängen är jättefina Vanja, visst hade du dem när du var här? :)
jupp jupp:D
#27 snygga!

# 27 ja! det var dem verkligen!:D
jag tänkte special beställa därifrån igen och även se om de kan göra ett navelsmycke, eller ge mig delar till att mixtra ihop ett själv:)
Jo men det finns ju illrar på unicorns hemsida, under öronhängen o sen baraatt bläddra lite.