Roligt
Måste bara sätta in en länk till detta meddelande på illersveriges forum (hoppas det går bra Åsa). Har inte skrattat så mycket på länge =))
Amor vincit omnia

*asg* fan vad roligt med en sån liten påhittig rackar unge..man kan ju bara skratta…men det med vattensängen låter jobbigt

Självklart går det bra. Varför skulle det inte det?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Snotra krafsade sönder vår vattensäng i höstas…inget mer märkvärdigt än att nya sängar är dyra*haha*
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.
Hehe. Kul att ni läste det här. Mina illrar xander & Criss är boris bröder och det måste ligga något i det hela som gör att dem är busiga. För här hemma nu på vårkanten har vi inte en lugnt stund.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Japp, sängar är dyra. Ibland ger de små liven oss mer kostnader än vad de är medvetna om. hihi
Tur de är så söta, så man glömmer snabbt. hihi
Audiatur et altera pars
Sånna hyss va!!. Jag skratta så jag höll på att göra på mig, men sambo hörde hur jag tjöt av skratt. Han undrade om jag blivit knäpp igen. Men när han läste det igen, så förstod han, men han skakade på huvudet när han gick ner. Tack och lov så har mina inte hittat på sådana hyss. Men dom hittar på allt annat som gör en gråhårig.
Trollet

Ja, gråhårig kan man lätt bli som illerägare. Vilket således skulle betyda att vi snart kommer ha ett gäng gråhåriga människor som kommer leva tills de blir 100 bara för att de trots allt fått skratta så mycket.
Känner igen det där med att sambon tror man är tokig när man sitter och skrattar vid datorn. hihi
Audiatur et altera pars