Akut omplacering i gbg trakten
vart finns den stackaren? kön?
Då jag ej är kunnig på illrar vågar jag ej säga till 100 % vad det är för kön men jag tror det är en liten tjej… Hon finns i utkanten utav Göteborg…..
Mvh Susanne
Är hon kastrerad och så? Mina föräldrar vill inte att jag ska skaffa en iller innan jag flyttat hemifrån, men jag kan alltid kolla med dom om du inte hittar nån annan…
Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

#3 Hon är en valp, man kastrerar inte valpar.
Då lär det vara rätt kört att övertala mina föräldrar…
Synd, hoppas du hittar nån som kan ta henne..
Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)
Har väntat ett tag på något sånt här! råkade även drömmar om illrar i natt :$
Jag är jätte sugen på den!
Har förberett här hemma, iller säkrat och så vidare, fixat kattlådor, säng, några leksaker, lite mat (dock bara lite olika kött och inte någon torrfoder).
Det enda jag inte fixat är en bur för bil,
Jag vill jätte gärna ha henne/honom! (eftersom du inte är 100% säker på könet)
Klistrar även in information om mig ifrån min iller sökar tråd:
"Jag heter Jonny, fyller 22 i sommar.
Fast jobb som bilmekaniker, uppväxt ibland massa olika sorters djur,
Haft bland annat kaniner, hästar, hundar, katter, höns, får, getter, möss, hamstrar, ökenmöss, med mera.
Jag bor i en villa i Derome (ligger någon mil utanför Varberg i Halland),
Har inga andra djur för tillfället och blivit förälskad i illrar efter att jag träffat min systers iller.
Jag är hemma nästan jämt när jag inte jobbar, men min flickvän är hemma en hel del när jag jobbar.
Har redan Iller säkrat huset, dvs fixat så den inte kan komma in bakom väggar eller liknande eller skada sig."
för snabbare kontakt är mitt nummer 0764281588.
Jag bor förövrigt i Derome som ligger strax ovanför Varberg så är ca 6mil till gbg.
Mvh Jonny
(med att ajg väntat på något sånt här menar jag en omplasering o inte att det ska vara någon som vill bli av med den på ett sådant vis…
Jag är tillgänglig på mitt nummer hela tiden så du vet det, och kan även komma upp redan idag.
Mvh Jonny
Hej.
Jag bor i Göteborg och har illervana sedan -06.. Är det något ja han hjälpa till med är det bara du skickar ett PM så ska ja se vad ja kan göra :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Bor också i Göteborg så skulle det vara något är det också bara att skicka Pm :)
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
Som jag redan skrivit vill jag verklige ha den… Och kan komma upp redan idag så hör av dig här eller på mitt nummer som jag nämnde tidigare! Mvh Jonny
Om allt går igenom så grattis till nya illern :D
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
Får hoppas på det! Är så sugen att ja kollar hela tiden efter svar :$ tack

#12 Har ni fått tag på varandra än? Annars kanske jag kan hjälpa till och säga till henne på fb.
Nej det har vi inte så vore jätte trevligt om du kan göra det!

Jag har skrivit till henne på fb, såg att det var flera som hade sagt att de var intresserade. Ska se om jag kan hitta hennes nummer och skicka henne ett sms att hon ska gå in här och läsa.
Ajdå :-\ jag som är jätte sugen på denna söta krabat! Vore jätte snällt om du gör det!
Får du tag på hennes nummer får du gärna be henne kontakta mig här eller via mobil, är verkligen sjukt sugen på denna och har ju sökt ett tag nu samt förberett hemma!
0764281588.

#17 Verkar som om det var nån där och tittade igår. Jag har skickat till henne iallafall.
Okej :-(
Börjar tycka det är lite dåligt att inte ens hålla koll på sin egen tråd när det är "akut", även om den redan är borta så borde man ju nämna detta…
Är fortfarande intresserad ifall den är kvar iallafall! och försökt få tag på dig hela dagen nu…
Jag ber alla om ursäkt att jag ej har svarat på era mail eller svar här ännu.. har vart lie kalabalik här hemma.. så jag sitter just nu o svarar på alla mail…. än så länge så är det ngr som verkligen ligger högst upp på listan som jag skulle kunna tänka mig få överta henne…
Mvh Susanne
Ni som är intresserade kan ju svara på dessa frågor i ett pm ..
1. Hur stor yta kommer hon att få vara på?
2.Kommer hon få vara med hela tiden eller kommer hon få vara instängd i något rum?
3. Vad kommer hon få att äta?
4. Kommer hon vara ensamt djur, eller finns det planer på att skaffa en iller till?
5. Om hon kommer vara ensamt djur, hur länge på dagarna måste hon då vara helt själv.?
6. Är hela familjen med på Att skaffa iller.
7. Vad skulle hända om det blir en separation, tar ngn hand om illern då?
8. Om man skaffar barn kommer hon få stanna kvar.
9. Har ni ngn iller erfarenhet, haft iller tidigare.
10. Är ni beredda på all kostnad det blir med försäkring & Veterinär kostnader?
11. Berätta lite om er själva.
Mvh Susanne
Denna underbara lilla tjejen har nu hittat ett helt underbart hem….
Mvh Susanne
Är överlycklig över Molly, och hon verkar trivas jätte bra hon har somnat nu i sin lilla iglo säng, hon vägrade sova där utan handduken ni skickade med ^^
#24 Lycka till med pälsbollen 🙂
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Aw vad härligt! ❤️