iller fråga
Hej! Jag undrar hur många gånger en iller kissar och bajsar varje dag.Alltså inte exakt men på ett ungefär? Och så undrar jag om illern bajsar och kissar när man tar ut den?
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
Det varierar väldigt mycket, beroende på hur mycket dom äter. Dock kan man säga att maten passerar igenom på ca 3-4 timmar, jag skulle väl säga att willa går på toa ungefär var 4e timme eller något sånt, ibland kan hon ju sova mycket längre utan att gå samtidigt som hon kan vara vaken och gå t.ex 2 ggr på en timme.
Willa brukar göra ifrån sig när vi är ute och går, om hon inte går på lådan precis innan vi går ut :)

Tycker mina illrar är på lådan jämt. Fast då har jag ju å andra sidan fler så det kanske inte är så konstigt:)
Men precis som emoflickan skriver så har de ju inte så lång tarm så maten går igenom ganska fort.
Jag har några som älskar att "gå på toa" utomhus, medans andra tycker det är läskigt och håller sig tills de kommer in. Om vi inte åker nånstans och är borta en hel dag förstås.