OT. hausfrau
Igår var jag riktig hemmafru, städa minsta lilla vrå, damma till o med av listerna i hela lägenheten! Det var jobbigt! Diska, dammsög, skura golv… Gick å handla, påsen gick sönder så lilla klena jag fick bära den ända från busshållplatsen till lägenheten, upp fyra våningar med trappor…. Baka smulpaj och drömtårta… Å idag har jag träningsverk! haha :P
Måste även tillägga att damma var inte det lättaste, Tuuva trodde att trasan var en buskompis och höll på att springa efter och attackera och bita tag i den. Till slut så lärde hon sig kommandot "loss", så släppte hon =)
haha då fick du in lite lydnadsträning i din städning då ju ;)
Städningen blir då mycket intressantare med en viss hårig "medhjälpare" har jag märkt :)
# 0 Så duktig du har varit! Suck.. Borde göra det samma här hemma idag.
Sara
Här städas det för fullt. Vad mycke det blir att städa efter bara en vecka.
#2 haha ja speciellt när två bustroll vill dyka ner i skurhinken! :P

det är jättesmidigt med iller när man städar. de kommer åt i alla skrumslen, och kommer ut som en dammvippa! jättepraktiskt :P
haha, nej men skämt och sido, det låter som om du har haft en jätte jobbig (fysiskt) dag.
är det bara jag här som tycker om att städa? jag älskar när det luktar rent och man ser alla ytor hur välstädat det är men tyvär har jag en busig valp som gärna låter mig städa 5 ggr om dagen ;) han protesterar mot det renliga utan gör allt för att jag ska få städa ;D
här hemma är dammvippan bästa vännen till groggie ;) Men träningverk, hur lyckas du ;)
#8 haha berodde nog på matkassen som jag fick bära :P + att jag skulle ha grädde till pajen och vi har ingen elvisp så fick typ vispa en halvtimma för hand! :P
Haha, jag ska också hamdla och grädda paj ;);)