BILDER - MÄLARILLERN 2013
Som Jossan skrev blev det en väääldigt lång tråd det andra, så vi startat en ny för alla härliga bilder som vi vet att ni deltagare tagit under dagen.
Shoot! :)
Vänliga hälsningar från arrangörerna av Mälarillern.

Här är dom få bilderna jag hann ta. tog många kvällen före oxå så därför stämmer inte riktigt alla kort på prisbordet då fler saker tillkom.
Albumet är tillgängliga för alla att se på min FB.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4741783348104.1073741825.1400562199&type=3
Ja då fortsätter jag väl här med en bild på lilla Lyra som hade en helt underbar sovställning som bara en iller kan ha 😉

#2 men så underbar =)
#6 Visst är dom vackra? Visitkort till hon som gjort detta finns i välkomstpåsen. hon har superfina saker och graverar även efter foton med mera =)
#7 Ja dom var kanon och jag hade ju som sagt var turen att få en med hem, det var lycka 😃

#8 haha ja jag släpade ner alla så nja var väl inte så happy först att släpa hem 2 st men nu är det lugnare =P
De där ull(?)-illrarna ser otroligt mysiga ut.
#12 ja du verkade ha fått en hel del placeringar!! :D extra grattis till Simbisen ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Tack Josse :D
Hälsningar Malin

Psst! Vi vill se bild på Bästa Buren, Dominika! 😃

Ja bästa bur som Dominika vann var faktiskt super söt =)
#2 Awww, Lyra flexar loss, hihi! Mitt lilla lyckopiller.❤️
#3 Åh! Vad heter dena fina lurvtussen? 🙂
Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!
Tjjaaa….det är nog lite pinsamt men för en gångs skull har jag inte gått runt och fotat så där värst mycket… har inte ens ordentligt kort på herr Muffin :( Men jaa… nåt har jag väl: Herr Muffin och två glada pojkar
Välkommen till ferretplanet.se :)
en kex (med chocklad som finns på andra sida ;) ) under kexen Ingvar ;) och en bit av herr Muffin :)
Jag vill på en gång säga att det var inte jag som sydde alla dom fina grejer, jag har köpt dom av en bekant som har hemsidan: www.iloveferrets.pl - hon står också för dom fina nyckelskåp som BIS och BIM kunde vinna samt mobilsmyckena som vissa vann på lotteri :)

Ja, de var väldigt fina och mkt välsydda vad jag kunde se när jag kikade förbi din bur Dominika!
Det var riktigt välförtjänt att du vann bästa burinredning, genomtänkt och snyggt! ;)

Här kommer mina bilder:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151350923825849.1073741825.633065848&type=1

#20 som jag sa på dagen till dig så var det supersöt inredning och man vart söt sugen av att kika i den. Hälsa till din vän att hon är otroligt duktig =)
#25 jag visste att den funkade så, därför fanns det kakor som vi bjöd på :)

Åh, såna grejer vill jag ha! Skulle krypa in i en muffins själv och aldrig komma ut igen.😃
#27 det var ungefär så min Ingvar tänkte för han kröp in i herr Muffins och gick ut endast till bedömning och för att hämta sina priser ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min lille Paxton vill tacka Ferretplanet för en sak som blivit sponsrad till lottbordet. Han stal priset från illrarna! ;)
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151313005221835&set=vb.538311834&type=2&theater
Hälsningar Malin
#29 hahahah jag döör ;)
#30 Väl använd vill jag lova ;)
Hälsningar Malin
#31 det kan jag tänka mig ;) måste nog ändra på hemsidan att det är ingen iller leksak utan visst hund leksak! :D och skriva till marshall borde man göra och påpeka att det är leksaker till hundar dom säljer :D

Vart mest bara några ego bilder på mina 😇
Här är på Esther (Dashing Beauty)
//Denise

Raggarillerns Sweet Georgia Brown, (Majsan&Melvins) Melvin, Dashing Beauty & Raggarillerns Cry Baby
//Denise

Raggarillerns Song of Annie gillar cadillacpuffen jag sytt 😃
//Denise

#10 Tack :) Det är bara att säga till om du vill ha en egen 😉
//Denise

#46 Så fantastiskt fin den är! Gillar verkligen Unas iller-konstverk.

#62 Tack så mycket :) Ja hon är helt otrolig och verkligen guld värd när hon kan göra special beställningar som denna har hon aldrig gjort innan men ändå blev den så otroligt bra :´) Ska hängas upp i iller rummet när det är färdig renoverat, så kommer jag kunna tända ett ljus när är inne hos resten av gänget och myser ❤️
#45 Helt partiskt tycker jag faktiskt att Grinchen skulle ha fått ett alldeles eget pris. Tycker han blev så enormt snygg med puffen på huvudet.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

#64 Hahaha ja han var ju så snäll trots att han var en grinch ;)
#65 Visst är han…..lite för snäll ibland 🙂
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#81 Åh så fin ❤️
Medarbetare på Chinese crested ifokus.