knäppis stitch
jaha, så var det dags för Stitchs promenad. Kom ut på gatan å han sätter av i hundra nitti. ovanligt för att vara honom. efter 6 meter tvärstannar han. Framför Mammas hus. Vägrar gå åt något håll förutom in genom grinden. så jag ger med mig. där racar han upp för trappan å ställer sig å kraffsar på dörren. tillslut ger jag med mig å släpper in honom. Så nu har vi gått på promenad… inomhus!! (han bodde i det huset första sommaren han bodde hos mig, för 3 år sen, snacka om minne!) Han har promenat runt runt i hela huset, och sen när jag öppnar dörren kutar han glatt iväg till lekstugan å ställer sig där å kraffsar. Så det blev ingen långpromenad för herrn inte. Skumma djur måste jag säga, Här har han chansen att släpa iväg matte genom skog å mark, men icke, han vill bara in!
du får hitta en lerpöl åt honom, det löser nog problemet ska du se.
tror faktikst inte det…stith gillar inte att bli blöt…möjligen en jordhög eller pellargonia…men ha gick rakt förbi alla mammas blomkrukor på golvet. så något måste vara allvarligt fel med honom ;)
haha, vad underbart ! lika glad iaf :D
ja oh ja..han var helnöjd med att halka runt på parketten..hunden mickie såg däremot mindre lycklig ut ;)
Haha :D lyckat :P