Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 163 ggr
sarae
0

knäppis stitch

jaha, så var det dags för Stitchs promenad. Kom ut på gatan å han sätter av i hundra nitti. ovanligt för att vara honom. efter 6 meter tvärstannar han. Framför Mammas hus. Vägrar gå åt något håll förutom in genom grinden. så jag ger med mig. där racar han upp för trappan å ställer sig å kraffsar på dörren. tillslut ger jag med mig å släpper in honom. Så nu har vi gått på promenad… inomhus!! (han bodde i det huset första sommaren han bodde hos mig, för 3 år sen, snacka om minne!) Han har promenat runt runt i hela huset, och sen när jag öppnar dörren kutar han glatt iväg till lekstugan å ställer sig där å kraffsar. Så det blev ingen långpromenad för herrn inte. Skumma djur måste jag säga, Här har han chansen att släpa iväg matte genom skog å mark, men icke, han vill bara in!

[Falo]
0

du får hitta en lerpöl åt honom, det löser nog problemet ska du se.

sarae
0

tror faktikst inte det…stith gillar inte att bli blöt…möjligen en jordhög eller pellargonia…men ha gick rakt förbi alla mammas blomkrukor på golvet. så något måste vara allvarligt fel med honom ;)

skrollan
0

haha, vad underbart ! lika glad iaf :D

sarae
0

ja oh ja..han var helnöjd med att halka runt på parketten..hunden mickie såg däremot mindre lycklig ut ;)

skrollan
0

Haha :D lyckat :P