Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 166 ggr
AlbaStiffler
0

OT: Mitt hus

Hej iller-kompisar!

Har tagit mig i kragen och lagt upp lite foton på det hus som Alba och Stiffler bor i… kolla in på http://hemmet.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=6b2984eb-1e63-45d5-808c-073f77b44a20

Om ni vill se mitt nybyggda hus… alltså handlar det om en riktig villa, inget illerkrypin. Tror ni varje bajs utanför svider när man ser dem på nya parketten? Fördelen är att golvvärmen torkar dem fort så de verkar inte ge fläckar…än! :)

TottsiGirl
0

Wow vad snyggt ! :D Ååå ja vill oxå ha hus !!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

AlbaStiffler
0

Kan lägga till att själva byggprocessen tog 1,5 år. Och då var vi snabba, men hade otur med kommunen och myndigheterna som sölade ner oss ett halvår… *suck* men kul är det med nytt och eget hus. superlyxigt! och allt har man valt själv. :)

babsan
0

ohh shit värsta lyxhuset ju :D

AlbaStiffler
0

hehe. Har legat sömnlös mååååånga nätter under dessa 1,5 år och tänkt på detaljer. men blir helt skadad. Kunde vakna mitt i natten efter att ha kommit på vilken kulör vi skulle ha i det och det rummet, eller fundera på hur fuktspärren i badrummen funkar, eller vilken tjocklek på eklisterna vi skulle ha… *flin* För att inte tala om när jag började detaljtänka sådär för garaget, då fick det var nog. Skiter ju egentligen i garaget, kommer ändå aldrig vara där. *S*

elmo
0

Snyggt, gillar färgerna och tapeterna riktigt mycket, vet inte om jag skulle våga göra något sådant själv bara…. ibland är man alldeles för feg Ledsen

sarae
0

Gud va läckert! Precis min smak!! Tror nästan jag får bli iller å flytta in ;)

Soffi
0

Jättesnyggt! Älskar de röda detaljerna och väggakvariet.

Neeevis
0

jätte fint :O

AlbaStiffler
0

:-)

Sara
0

Jättefint!

Sara

Julie
0