Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 240 ggr
League
0

Jättebebis ^^

Var i varberg och hämtade en illerVALP igår, han är jättesöt på alla sätt och vis, bet mig 2-3 gånger, men sen bara nafsat, vilket e skönt.

MEN han är stor som ett hus! Jag har sen tidigare en hona och en hane, men han e lika stor som enochenhalv av dem. Lillen är bara tio veckor, jag kommer ha en iller stor som en rotwailer när han har vuxit färdigt!

Nej, jag vet att han inte kommer bli såå stor, men han blir nog en riktig bjässe. 

Sen gillar inte min hona att killarna leker, hon hoppar på närmaste av dem och skriker ocg bits…. vet inte vad jag ska göra med henne, det e ju jobbigt för killarna och väldigt jobbigt att lyssna på

ferretgirl
0

Foto tack på denna unika valp.

TottsiGirl
0

ja håller med ovanstånde talare och gäran lite mått oxå vikt och så :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

AlbaStiffler
0

#0> Du får nog stå ut med att din hona bråkar med dem ett tag. Förhoppningsvis slappnar hon av om några månader eller så…  hahaha… kan ta ett tag för henne att acceptera dem, speciellt om de busar ihop. Låt dem hållas och göra upp rangen i den mån de kan utan att totalspöa varann…

Kul med en gigantvalp, som sagt, vi vill se foton. vad väger han nu?

NoraDede
0

Ja foto vi vill se hehe=)

League
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

den längst ner i bild e valpen, den övre är min hona och den till vänster e min hane

[tiiia]
0

syns inte så bra på bilden tyvärr hur stora de är Fundersam

League
0

Han (valpen)väger lite drygt ett kilo, och är 55cm lång och 20 cm i omkrets bakom frambenen.

Min totte väger 1,4 kg, 50cm lång och 18cm i omkrets

Min Ronja väger 0,9 kg, 53cm lång och 17cm i omkrets 

Totte väger mer, för han e bara muskler, valpen e sådär, senig och slapp som hundvalpar är i 3månaders åldern

League
0

Min hona ronja som precis ska bita valpen… vilket skrik…. hua

Taget med mobilen, digitalkameran e på lagning, och kameran på min mobil e inte bra…

League
0

Alla trollen på rad. :)

Bebis, hona, hane

Smurfina73
0

Syns den är stor även om bilden är lite oskarp..och som bebis borde den vara liten…Minns hur mina varit..

Själv tycker jag det är sött med en lite pluffsig iller med tjockare kinder..En av mina har varit jätte stor..på den tiden fanns inte så mycket illerkläder..men fick tag på ngra tshirts till honom..Dom såg väldigt roliga ut på han…Hade nog varit bättre med dock kläder då..hehe

Har ett foto nånstans då han har en tshirt som det står "mammas gullunge" på…min mamma sa alltid det var hennes barnbarn…*saknar så*

League
0

mamma hoppar upp på en stol och skriker….

Kommmer aldrig uppskatta dem. iallafall inte förrän hon förstår att hon inte får några barnbarn… inte från mig iaf

NoraDede
0

#10 ja det säger min mamma om miilo oxå men inte mina 2 tjejer för dom bara biter henne =P

League
0

häromdagen nafsade han min lillasyster i armen (hon e 17 och det blev inte ens ett märke) då satte hon han i mitt knä och sa att om han kommer nära henne igen så vet hon inte vad hon gör…

och igår var de nästan bästa vänner, ut i trädgården och leka i kopplet… de var jättesöta när de kuskade omkring :) Pappa sa då: kolla han e väl snäll? syrran: inte när han bits Pappa: han e ju bara en valp, du får lära honom att inte bitas.

Tack pappa, jag har bara sagt det sen jag hämtade honom… :@

skrollan
0

vad fina bilder :)