Illerkalendern 2014
Vi har väldigt länge funderat på att göra en egen illerkalender, och nu har vi äntligen fått tummen ur :) Vi har gjort en kalender/ väggalmanacka med foton som vi har tagit på blandade, små och stora, unga och gamla, supersöta illrar :) De flesta fotona tog vi på utställningen Classic Ferret 2011 då vi erbjöd illerfotografering, så som vi nu också gör på Mälarillern 2013.
Vi kommer ha med dessa kalendrar på Mälarillern 2013 till försäljning om det är någon fler än oss som har saknat en illerkalender. Man får självklart kontakta oss om man skulle vilja köpa den och inte ska på utställningen så kollar vi upp vad portokostnaden blir.
Sidorna är i A4-format, så när den hänger på väggen är den alltså dubbelt så stor (A3). Det är bra kvalitet på bladen, fotosidan är i blankt papper medan själva kalendersidan är matt så man kan skriva i den. Vi kommer ta 200 kr för den.
Några av er har också er egen iller med i kalendern ;)
/Jessica och Jörgen
Midnattssolens Foto
PS: Om man får sin iller fotad på Mälarillern 2013 av oss så är chansen ganska stor att den får vara med i Illerkalendern 2015 :D
Oh så fin! Vilken toppen idé! Får en vag känsla av att jag borde känna igen Januari bilden… men sen blev jag osäker då jag inte kan få upp bilden stor nog…. Har jag rätt eller fel? :D
Hehe, du har så rätt så :)
Jättesöt kalender :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Wie och min gris är med =) denna fina är ett måste
Jätte roligt intiativ! :)
#1 Finaste Norpan 🙂
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#7 haha rolig du e :D Januari e ju Kan Själv :D
#8 fast i inlägg #1 är ju Norpan ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#8 Hrm, det är faktiskt augustibilden jag talar om……Norpan hälsar att hon faktiskt blev lite förnärmad!
#9 + 10 haha oops.. trodde mitt eget inlägg var#1 och tänkte att nu måste Nettan ta på sig läsglasögonen :P Missade att Jörgen & jessica skrivet ett inlägg till :P
#11 Nog för att läsglasögonen behöver putsas lite men inte ser jag så illa med dom :-))

Jättefint :)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus