Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 1835 ggr
skrollan
0

så förbannad!!!

måste skriva av mig. Började bråka med en "kompis" på msn. Och jag till&med föröskte att ordna upp allt. Sedan skrev hon bara"

men jag orkar inte, gå och lek med dina skabb illrar nu för jag har inte tid för dig" och blockade mig.

Blir så förbannas och ledsen. Då att du skrev jag "Ajuste, skabben tackar vi för här hemma"

Så jävla omogen !

Zaria81
0

Fy vad elakt…

Tyvärr finns det folk som är såpass låga att de slår där de vet att det känns mest,som nu tex när hon går på dina älskade illrar,förmodligen visste hon att det skulle kännas för dig.

Försök att skaka det av dig,sådana människor behöver man inte i sitt liv,har bla en bekant som gick på och snackade skit om min son,där visste hon att jag skulle ta åt mig.Så lågt…dock säger det ju ganska mycket om vad din "kompis" är för en människa som beter sig så…Som sagt såna människor behöver man inte i sitt liv.

skrollan
0

jag vet. Det värsta är att det är klasskompis.

Ja det är att sju7nka långt. Varför har jag ens berättat och massa roliga saker om mina älsklingar och delat med mig ?! :'(

Zaria81
0

Kan inte vara så att hon är svartsjuk, för att du har djur som du älskar,har som hobby,familjemedlemmar och pratar mycket om?

skrollan
0

tror inte det. hon är inte så förtjust i illrar, för att hon påstår att skrollan bitit henne när hon sov , skollan har nästan aldrig bitit någon. Varför henne =/

babsan
0

vad taskigt!!! men jag tror hon är avis :) hon har väl inga illrar ;) ?? å du har ju både iller å katt, hon är väl avis för att du har nåt som inte hon har ;) så j*vla omoget av henne, haha :D

bor hon nära ;) ??

Zaria81
0

#4: Fast det kanske inte är just illrarna utan för att du hittat något som du älskar,ägnar tid och kärlek åt…Många människor har inte något speciellt intresse som är viktigare än något annat.

Eller så ville hon bara trycka till där det kändes som mest…

skrollan
0

södertälje ;)

babsan
0

ooh, ge mig adress å slagträ ;)

skrollan
0

haha, den kan jag tyvärr inte :(:P

babsan
0

efternamnet då ;) kan vi söka upp vart hon bor ;) haha

skrollan
0

inte lönt :P mouhhaha

babsan
0

haha, 1-0 till dig ;)

skrollan
0

tack :)

Velsan
0

de där känner jag igen "varför skulle vi vilja bara sitta i en lägenhet hos nån som har massa illrar som bara bits å bajsar överallt" när jag frågade två av de jag ansåg som mina bästa kompisar om de vill komma förbi hos mig nu när jag bor i sthlm, och bara umgås å ha tjejkväll innan ena tjejen skulle dra utomlands ett år. å den ena tjejen var rätt så nydumpad så tänkte avleda hennes tankar lite, men det de sa där å en del till gjorde att jag sa upp kontakt, då kom de ju fram va de va för människor egentligen.

Har hellre fem illrar än två falska kompisar :)

Sara
0

Oooja! Hellre bitiga, orumsrena illrar än falska vänner.

Sara

babsan
0

håller med ;) finns inge bättre än illrar :D

skrollan
0

jo, men det är ändå jobbigt =(

sezierra
0

Illrar är då ärliga, de visar tydligt när något inte passar dem. Och visar samtidigt tydligt att de tycker om en. Inga större lögner där inte… :)

UlrikaD
0

#18 Japp, de bajsar och kissar utanför lådan vare sig de älskar en eller hatar en, ha, ha.Skrattande

sezierra
0

#19 De kanske bara tycker att vi borde ha någonting vettigt att göra, eller så tyckte de helt enkelt att vi behöver städa-…det blir ju alltid städat efter att de lagt utanför så de kanske lär sig? :)

VeronicaKahlbäck
0

Jag måste ha världens tur alla mina kompisar och släktingar älskar mina pälsklingar, förutom min  brorsa och min farmor som är helt säkra på att det är muterade råttor:S.. det första mina kompisar gör är att fråga var illrarna är o vill hålla på med dom hela tiden:D

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

skrollan
0

Jag har en kompis som är jätte bra med dom , det är min barnbdomskompis sm tur är. Fast hon kan bli bli irriterad när dom springer runt benen , men jag tror det är för att hon blir nervös. Men det är förlåtet, för att hon myser med dom så mkt. Och jag stälkla upp och passa om det är nödfall (hennes pappa är allergiker)

Smurfina73
0

Tycker det låter som avundsjuka…Såna människor möter man om och om igen i livet..Det besta an kan göra att med högburet huvud skita i denna..Bästa vore om du kunde ha illrarna med dej nånstans där personen kommer vara nästa gång..hehe

Att man blockar sådär då man sagt sitt är nog för man känner sej i underläge och inte vet ur komma ur det. Oerhört omoget..

skrollan
0

#23 ja, jag håller med. Tack :)