Toamannen!
Julius får av fröken Tessan en stor guldstjärna i protokollet idag!
Varför? Jo för att vi tidigare idag först åkte hem till min far (som han besökt en gång tidigare), där han direkt gick på katten Findus toalåda, som han aldrig sett förut. Vi bara ställde fram lådan och sa åt honom att den för tillfället var hans.. så den använde han =)
Efter några timmar åkte vi hem till mor min, och även där gick Jullebullen direkt till katten Tokers kattlåda (som han själv aldrig använder), som står undanskymd i tvättstugan. - Inte heller den har Mister använt förut, så jag blev glatt överraskad att han har skött sina toabesök på olika ställen så otroligt bra idag!
Ville bara säga det, annars brukar man ju ofta skapa trådar om olika problem, men för en gång skull vill jag bara nämna något som har fungerat väldigt bra..! - Sånt får man ju inte glömma bort =)
Mvh Tessan
.. kan ju tillägga att Julius alltid annars har sina egna toalådor, det blev bara en miss just idag med detta! - Katterna är båda utekatter så toalådorna används inte av dom, så därför funkade det hela bra ändå, men hädanefter ska givetvis Jullens lådor finnas tillgängliga, hälsar ledningen.. =)

Vad skojigt, sådana gånger blir man såå stolt över sina pälsmaskar.
Och självklart är det trevligt med positiva trådar också. Några andra som har några berättelser om stunder då ni varit extra stolt över någon av era pälsmaskar?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jo ag blev jätte stolt över Malolo igår. Hon bajsade inte en enda gång på golvet utan så fort som hon blev nödig så rusade hon till lådan och så ut på detta vis..

Vad roligt Tessa och -eM-
Visst är det kul när dem vet vad dem ska göra. Som att springa till lådan iställer för någon annan stanns. Då blir man stolt som Husse & Matte. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Hihi vilken liten väluppfostrad påg du har fått tag i tessa! Låter ju som en liten dröm :D
Kramar från mig i Ua
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."