Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 172 ggr
tessa
0

lönedax och shopping!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hihi helt meningslös tråd, men läs gärna ändå.. =)

- Jag har under helgen märkt att folk har varit som hysteriska på att handla - överallt och vad som helst… =) Själv har jag inte fått löning, men drogs ändå med i shoppingruset och fyndade en kruka på second hand för tio riksdaler! - kan tyckas märkligt att vara så förtjust glad över en sådan simpel sak, men växten har länge saknat en kruka, och jag blir fånigt nöjd över att se den som den nu är… =) ibland behövs det då inte mycket för att glädjas!

Någon annan som fyndat i helgen? Skrattande

Mvh Tessan

Faxlin
0

Nej, jag kan inte skruta med några fynd i helgen faktiskt. Var en lugn hemma helg utan en massa handlande. Skulle tro att det får bli något mer fyndande i nästa månad för min del.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*L*
0

Jag har inte fyndat men jag ska nog köpa blå hårfärg idag på shock :/ vet nästan inget ställe där dom säljer sånna hårfärger

tessa
0

#2: ååh blått hår!! - Det hade jag på högstadiet.. *nostalgisk* haha snacka om att man var "pubertal"..!

nej, tyvärr är det svårt att hitta sådana färger, bra dessutom.. annars är denna länken ett litet tips:

http://todiefor.se/todiefor/catalog/index.php?cPath=84

Om vi ses på träffen nästa söndag, skulle jag ju kunna köpa med till dig.. ;) men shocks färg funkar väl säkert den också..? =)

Tillägg: Det som är bra med manicpanic's färger är att de inte är testade på djur, eller innehåller animaliska ämnen av något slag! www.manicpanic.com

*L*
0

jag tror att Shocks färg funkar och det e billigare ;) e det inte så att allt shocks smink m.m är inte djur testat? har för mig det

e förvånad över att jag får färga mitt hår blått eller lila eller röd vilken färg som hälst bara inte blont ska inte färga hela håret utan bara luggen eller slinga för färgar jag luggen liknar jag Kelly osborns  eh hur det nu stavas

tessa
0

ah, men dåså - go for it! ;) Har ingen aning om shocks smink mm är djurtestat eller inte, men fråga nästa gång du är där vettja! Manicpanics färger vet jag däremot mer om, och har själv testat - färgen är väldigt dryg, kan användas flera gånger och funkar bra tycker jag.

Ja ibland undrar man hur ens föräldrar egentligen tänker.. antagligen gör de det inte alls emellanåt, - som tur är! Skrattande Tror att det kan bli svårt att få en blå färg på håret utan att bleka det, i alla fall om man är brun - eller mörkhårig men det där kan säkert butikspersonalen där man köper färgen, bättre än jag.. =)

- Lycka till!

*L*
0

jag ska bleka men ska bara inte färga hela håret :)

Faxlin
0

Blått hårFörvånad
Ja det skulle den här föräldern ALDRIG gå med på, det kan jag lova. Jag är nog en fruktansvärt tråkig mammaRäcka ut tungan

Audiatur et altera pars

tessa
0

#6: aha nej men det förstod jag, men dåså - blir säkert jättebra! =) Kul att vårfixa håret lite.. hihi.

*L*
0

Åsa inte hela håret :) jag får ochså ha hårförlängning i maj men ska inte ha riktigt hår om jag gör det utan typ plast hår

#8 ska du vår fixa ditt hår då? :)

Faxlin
0

Fast mina skulle inte få göra blå slingor heller. Jag har en dotter som tjatar på mig, men svaret är stenhårt NEJ. Hualigen, vilka ideér hon kan komma med. Och sedan standard svaret när mamma säger nej, men, hon och hon i skolan får ju för sin mamma.
jaha, och vem bryr sig? Inte jag i alla fall. Min dotter får inte.

Audiatur et altera pars

*L*
0

Pappa e tvärt om

men mamma e som dig låter det som ;)

vill ochså ta hål i näsan men då säger pappa "över min döda kropp" och mamma skulle…jag vet inte

Faxlin
0

*Asg* Ja din pappa låter mer och mer som mig. Jag har också fått den förfrågan här hemma. Och svaret blev: Ja, när h-vete frysigt till is och jag står och skyfflar kol. Då min vän ska du få ta hål i näsan.

Audiatur et altera pars

*L*
0

*Asg* du e rolig du Åsa

jaha nu blir det ingen hårfärg för pappa tycker att jag ska vänta lite :/ kan väl vänta 1 dag el så

Faxlin
0

haha, ja han verkar trevlig din pappa. Tror du inte han menade att du skulle vänta liiite längre än en ag ungefär. Typ 2-3 år eller så. hihi

Jag kan lova dig att min dotter inte tycker jag är sååå skojig i alla fall. Flört

Audiatur et altera pars

*L*
0

Nej det skulle jag inte heller tycka

Tss som om jag skulle vänta såå länge

Faxlin
0

haha, jag kan tänka mig att du inte skulle lyssna på det örat. Fast min dotter vet att jag är riktigt elak när jag sätter den sidan till, så om hon kommer hem med färg i håret utan att hon fått lov till det, då ryker håret. Om hon så ska bli flintskallig.
Usch, hur jag låter. Men hon är fin som hon är faktiskt.

Audiatur et altera pars

*L*
0

Haha som om hon skulle låta dig göra henne flintskallig

LinLin
0

#12 Himmel vilken omöjlig morsa du är då Räcka ut tungan Men ett tips, min mamma körde med det, hon sa alltid att jag fick vänta tills jag var myndig eftersom hon inte ville ta ansvar för att jag gjorde något som jag sedan ångrade. Så som den snälla dotter jag är så väntade jag Flört (Och tatuerade mig så fort jag kunde sen när jag väl fyllt 18.. hihi..)

Men till ämnet… Jag skulle vara överlycklig över att ha fyndat något i helgen, även en blomkruka Glad Men efter att köpt två pälsbollar denna månad (+ tillbehör och kastrering av tjejen) så vågar jag inte ens kolla vad jag har på kontot… Fundersam Men vänta bara tills jag får lön Skrattande

Faxlin
0

Fast du har ju fyndat riktigt då. Två små pälsbollar, de måste väl räknas som världens fynd.

*L* Som om hon skulle tillåta att jag gjorde henne flintskallig? Som om hon hade något att sätta emot, jag är större och starkare än henne. hihi
Nej, då så elendigt lär det inte behöva bli. Hon brukar lyssna faktiskt.

Audiatur et altera pars

*L*
0

#19 jag skulle ring polisen och sett till få dig bakom lås och bom ;)

LinLin
0

# 19 Sant Glad Så det uppvägar väl att jag inte kan köpa nya ridbyxor de närmsta månaderna eller klippa mig före hösten Räcka ut tungan

elinn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var ute och shoppade igår.

Skulle bara ha alkohol men kunde inte motstå att inhandla denna helt underbara "skjortklänning" eller vad man nu ska kalla det.

Madde
0

Jag är inte nån Shop-oholic direkt.

Men hittar jag något så köper jag det. Var på ikea för några veckor sen och hittade lite utemöbler. Såna som jag ville köpa förra året. Men som var slut när jag skulle köpa. Då slog jag till med ett bord och 2 stolar och dynor. Usch vad det är lätt och bränna över 1200 på mindre än några minuter.

Men ack va nöjd jag är med det. Skrattande Värre hade det varit om man kommit hem och sen ångrat sig. Men inte här inte.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.