Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 6231 ggr
Faxlin
0

Tecknade illerbilder

Efterlyser tecknade illerbilder för att kunna gravera på glas. Nu är det snart yran och jag ska gravera för glatta livet i helgen och veckan som kommer. Kan ni vara så urgulliga och hjälpa mig med illermönster som jag kan gravera.

Snälla hjälp mig. In med allt ni bara kan. Men det är brottom. hihi
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan Åsa!!!

Gå in på min zoonen och titta där bland mina foto, tror att där ska vara nått som du kanske kan använda dig av. Fotot här vid sidan om är kanske inte precis det du söker, men visst är det sött med Lilleman och en av Ronjas valpar (tror att det är Rigel, eller Örjan som han heter idag)

Trollet

tessa
0

Jg söker också illermotiv.. tatueringsmotiv Räcka ut tungan

Mvh Tessan

AmmiG
0

#1 Den bilden var läcker.

#2 Du kan ta med ett fotografi, med så lite som möjligt på bilden förutom ditt tatueringsmotiv. Om du kan dra en fotostatkopia och tydligt se linjerna av ditt motiv, så går fotot att använda. Tänk bara på att du måste ha fotografens tillstånd att använda bilden.

Faxlin
0

Fast jag är ute efter mer tecknade illrar liksom. Med tydliga linjer som är lätta att titta på när man graverar. För jag är inte så duktig än så jag har börjat med riktig djupgravyr än.

Audiatur et altera pars

sofie
0

Åh det är ju våran örjan på bilden. Vi har inga bilder från när han va lite. Kul att se Glad

*L*
0

Jag kan inte hjälpa till för jag kan inte rita "lätta" iller bilder om ni förstår mig

tessa
0

Inte meningen att sno din tråd Åsa, kom bara på när jag läste tråden att jag också är intresserad av samma motiv, som du är.. men av annan anledning då Flört

AmmiG: tack för tipset, har länge varit intresserad av tatuering men faktiskt aldrig tänkt denna tanken när det gäller djur och tatuering - tack! =) Du har själv ingen erfarenhet av detta tillvägagångsätt vid tatuering? *nyfiken*

Mvh Tessan

AmmiG
0

#7 Jo, har en på min Border Collie (Märlan), det är gjord efter två olika fotografier. På fotot som är motiv till tatueringen, fanns det ett rep som dolde delar av ansiktets ena sidan. Så tatueraren använde ett annat foto, där man såg hela ansiktets teckning, när han gaddade.

tessa
0

#8: Åh vad kul, har du inget foto på din tatuering - vore kul att se! =)

Fredde
0

Men du en iller tatuering kanske skulle va nått då kommer jag ju äntligen på sätt o vis få springa omkring med mina drömmars iller Flört

ferretgirl
1

Hejsan Åsa!!!

Hittade denna "iller" ute på nätet för ett par år sedan, kommer inte ihåg vilken sida det var på. Vet inte varför den har orange svansspets, men det var så här den såg ut på bilden.

Trollet

ferretgirl
0

Ett annat litet illeransikte som är väldigt sött

*L*
0

12 tycker mer att det liknar en mink ;)

Faxlin
0

Någon mer som har några ritade illerbilder att dela med sig av?

Audiatur et altera pars

elinn
0

Nopp inte på den här datorn. Den här har just varit och fått minnet raderat så just nu finns det bara standardprogram på den här tatorn.

Fick som hastigast flytta alla mina bilder och filer till Johans dator, när den här pajade för ett par dagar sedan men jag glömde ändå hälfen.  Ledsen Bland annat alla filmer tagna på Elvis med digitalkameran försvann *snyft*

Faxlin
0

Vad trist det är när något sådant händer. Själv misste jag massor när datorn packade ihop med virus. Sååå trist. Nu försöker jag vara duktig och spara fotografierna på skivor.

*puttar* lite för att höra om någon annan har någon bra ritad iller. Kanske någon ni gjort på datorn eller så.

Audiatur et altera pars