Panik
Nova typ fnyser och nyser hela tiden, hon har inte gjort det innan.. jag håller på att bli galen! Tänk om hon är sjuk? Borde jag köpa parrafinolja och trycka i henne det? Behöver jag ens nämna att jag är lite hypokondrisk? :S

tror inte det är någon fara kanske en liten förkylning, Timon nyser alltid om han kommer imot någonstans med näsan!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
hoppas det löser sig !
Jag får panik… hon är kort sagt hela min värld just nu… det enda som håller mig uppe typ. Jag hatar när en grundsten i ens tillvaro rubbas. Hon är ju min bäbis! Fast än hon bits! ^^

Paraffinoljan kan vara bra att ge henne om hon kräks, för då kan det sitta fast något i tarmarna.. Men det låter som att hon är lite förkyld kanske, så det ska inte vara någon fara! Så länge hon äter, dricker och bajsar som hon ska kan du vara lugn :) Jorm har varit lite snuvig på sistone också, så han har nyst då och då.. Men det är precis som på oss människor, det går över! Håll bara koll så hon inte blir dålig.
Hon har inte skiit på en stund… får kanske blanda ihop lite gott till henne :S Hon kan kanske vara förkyld för vi var ute idag men ändå? Hur lätt blir illrar förkylda? Jag ska nog vara vaken ett par timmar bara för säkerhets skull… Bara för att lugna mig själv, och så hinner jag kanske få rummet klart också :)
det löser sig :D lycka till :)

De blir nog förkylda lika lätt som vi.. Vi och illrar har väldigt lika immunförsvar, och därför smittar våra sjukdomar till dem. Så om du är förkyld och pussar på Nova kan hon bli förkyld.. Och därför kan de även plocka upp baciller på samma sätt som vi, t.ex. utomhus, på golv, från andra människor som rör dem.. Så jag skulle nog säga att de blir förkylda/sjuka lika lätt som oss!
Buhu… men hon är är uppe och stutsar som vanligt… men jag får hålla koll på henne…Kan hon inte vänta med att bli sjuk tills jag i alla fall har pengar till att lägga på allt? *Mutter*
Jag hoppas det går bra och hoppas hon inte fått i sig något…

Låter som en förkylnming eller lite skit i nosen. Hon kan bli nysig av damm med. Och jag menar illrar kan smita in på alla ställen där damm tar sig men inte damsugaren .-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hmm.. ja jag har ju inte min levande dammvippa längre (en norskskogskatt) så lite damm finns det nog…tyvärr. Bara hon inte fått i sig gummi, hittade en tuggad gummisnodd på golvet. De är då duktiga på att hitta allt! Och jag kommer nog hinna få panik många gånger till…
Har du bytt sanden i lådan(lådorna) ?N anna kan springa och små nysa när jag bytt sanden i hennes låda, men det kan ju bero på att hon har en sand orgie och det inte går att komunisera med henne den närmsta halvtimmen när det e nybytt i lådan.Hoppas att det lösersig.
hoppasdet löser sig =)
Jag har bytat nyligen… Hon var uppe och levde rövare inatt så allt för sjuk tycks hon inte vara. Hon hämnades nog för att hon inte fick vara med och städa. :)
Tror inte du behöver vara orolig ted får värsta nysattakerna vissa dagar och nyser jämt.. hmm ibland beror de på dammråttor men ibland blir det även så när det är nystädat …
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
kanske just för att det är städat och lukten sticker dem i näsan? :S
skrollan håller på så, som om hon är slemmig i halsen =/

Är Skrollan så hela tiden eller är det bara ibland?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
nu har det vart så ett par dagar, som hon hostar eller hulkar =/