Silke gör sig hemma.....
Nu har lillkillen varit här sedan Midsommar. Sol är fortfarande inte allför förtjust i honom men det görs framsteg för var dag som går.
Han skriker som en stucken gris titt som tätt men det är minsann inte synd om honom, killen vet hur han skall säga ifrån 
Lite småsår i nacekn har han men Tengel såg än mer sargad ut när Hero vart högbrunstig! :) Dethär kommer inte bli några problem :)
Han är världens snällaste verkligen :) Tengel var en helt underbar valp men bitas kunde han vid lek. Silke däremot ber nästan om ursäkt om tänderna råkar snudda lite :) Fast energi har pyret så det räcker och blir över ;)
Och växer så det knakar :) Han är inte så liten som han var när han kom ;)
Riktigt rund och go om magen :)
Såhär stor var han när han flyttade in :)

Allt verkar gå OK där hemma, ja, förutom då med Sol kanske. Men det bättrar sig säkert det med med tiden, det får vi hoppas iallafall. Här hemma är det nu tomt och tyst, inget valp bus mer snyft snyft :-( var och lämnade Casper som var kvar hemma sedan hans bröder åkte iväg i tisdags förmiddag. Så jag får väl börja att se framemot nästa års kull som blir halvsyskon till Silke och dom andra 3. Har ännu inte bestämt hane, men skulle gärna vilja ha en tomte tror jag, färg spelar mindre roll. I absolut värrsta fall så har jag Mascott att ta till, men helst vill jag ha en annan hane till Agnez. Så jag får väl börja leta.

#5, Sol tar sig hon också :) För tillfället sover de i samma bur ;)
Han vet hur han skall säga ifrån till henne också, han låter som en stucken gris men oftast är hon en halvmeter ifrån honom när man kollar :) Så lite gnällig är han allt ;)

Vilka härliga bilder! :)

#8 hahahah.. maken såg bilden och sa bara "Duracell-effekt". När batteriet är slut så stannar det direkt. Då ligger man kvar på den platsen.
Åå vad fin han är :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
vilken sötnos :D

#6 oj v a långa klor illern har..
#11: Gud vilken härligt stil på grabben. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#16, ha ha :)
ja det verkar onekligen så!! :)
#9, klorna klipps inte lika ofta nu på sommarhalvåret, dock har han mest varit inne sedan olyckan, så de klipptes efter kortet togs,
ännu en sötnos :)